Mainostilin auditointi
Teemme Google Ads- ja Meta-tilien auditointeja
Saat asiantuntijan näkemyksen Google Ads -tilisi tai sosiaalisen median mainostilisi nykytilasta. Auditoinnin jälkeen tiedät tarkasti, miten mainontaa voisi operoida entistä kustannustehokkaammin ja tavoitteellisemmin jatkossa.
Syyt tehdä mainonnan auditointi kanssamme
Kasvata tehokkuutta ja säästä
Auditoinnin avulla tunnistetaan mainostilin heikkoudet ja pullonkaulat, joita kehittämällä kasvatat mainontasi tehokkuutta, kohdennat viestisi tarkemmin ja lisäät mainonnan tuottamaa myyntiä.
Selkeät ohjeet ja kehitysideat
Emme ainoastaan osoita, mitkä asiat kaipaavat parantamista, vaan kerromme konkreettiset toimenpiteet mainonnan tulosten ja kustannustehokkuuden kasvattamiseksi.
Ulkopuolinen asiantuntija auttaa
Saat ulkopuolisen kokeneen asiantuntijan näkemyksen Google Ads – ja Meta-mainostilisi nykytilanteesta totuutta kaunistelematta.
Mitä mainostilin auditointi sisältää?
- Nykytilanteen huolellinen kartoitus valitsemasi mainostilin osin (Google Ads, Meta tai LinkedIn)
- Yrityksen tavoitteiden kirkastaminen ja mainonnan tulokset sitä vasten
- Datan laadun analysointi
- Mainonnan kehityskohteiden selkeä listaus
- Konkreettiset ratkaisuehdotukset jatkoon
Haluatko tilata mainonnan auditoinnin?
Tiimi
Aleksi Vähäkoitti
Lead Paid Search Consultant
Taru Paavola
Lead Paid Social Consultant
Miikka-Markus Leskinen
Senior Digital Marketing Specialist
Laura Aaltonen
Senior Digital Marketing Specialist
Ajankohtaista
Keskity olennaiseen ja kasvata vaikutusta – nostot International Search Summit -tapahtumasta
International Search Summit järjestettiin Barcelonassa, Espanjassa loppuvuodesta 2024, ja tässä kirjoituksessa kootaan yhteen seminaarin tärkeimmät kohokohdat. OIKIOlta paikalle matkustivat Miia Holmala ja Jaana Räsänen hakemaan inspiraatiota ja...
Vuosi 2024 – Uudistumisen vuosi, tekoäly muuttaa maailmaa 2025
Yrityksille ja asiakkaillemme vuosi 2024 on ollut täynnä muutoksia ja mahdollisuuksia, joissa tekoäly ja strateginen ketteryys ovat nousseet avainasemaan. Tekoäly tulee vuonna 2025 muuttamaan maailmaa radikaalisti, sillä se mahdollistaa uudenlaiset...
Tekoälyoptimointi eli GEO/AEO
Tekoälyoptimoinnin (GEO/AEO) tavoitteena on varmistaa sisällön näkyvyys ChatGPT:n, Copilotin ja muiden tekoälypalveluiden vastauksissa. Tämä korostaa sisällön luotettavuuden ja laadun merkitystä. Hakukoneoptimointiin on tullut uusi ulottuvuus:...