Selja Selenius vahvistamaan OIKIOn ohjelmallisen mainonnan osaamista

Selja Selenius siirtyi Ainoa Resolutionista OIKIOn mainonnan tiimiin kesäkuusta alkaen kehittämään OIKIOn ohjelmallisen mainonnan tarjoamaa.

Selja Selenius aloitti kesäkuussa Lead Programmatic Consultant -roolissa OIKIO Digital Perfomance Agency Oy:n mainonnan tiimissä. Seljalla on jatkossa kompetenssivastaavana vastuullaan OIKIOn ohjelmallisen mainonnan prosessien, osaamisen, tarjooman ja työkalujen kehittäminen asiakastyön ohella.

Seljalla on pitkä tausta digitaalisesta markkinoinnista ja erityisesti ohjelmallisesta mainonnasta. Selja on työskennellyt edeltävät yli seitsemän vuotta Ainoa Resolutionissa keskittyen ohjelmalliseen mainontaan.

“Etsimme Seljan rooliin kauan oikeaa profiilia ja olemme todella innoissamme Seljan liittymisestä tiimiimme. Seljalla on erittäin hyvä maine alalla ja vahvat suositukset eri suunnilta”, kertoo OIKIOn Head of Paid Media Juha Viherväs.

Viimeisen kahden kuukauden aikana OIKIOn asiantuntijatiimiin ovat Seljan lisäksi liittyneet myös Mirkka Jäntti, Joonas Kantoluoto ja Emilia Lahti.

Mirkka Jäntti aloitti hakusanamainonnan asiantuntijana huhtikuun alussa. Mirkka on työskennellyt aiemmin mm. Dublinissa Googlen hakusanamainonnan asiakkaiden parissa sekä freelancerina.

Joonas Kantoluoto aloitti konsulttina SEO-tiimissämme huhtikuun alussa. Joonas on työskennellyt edeltävät vuodet Keskon eri verkkokauppojen parissa.

Emilia Lahti  aloitti toukokuussa SEO-tiimin uusimpana vahvistuksena. Emilia muutti takaisin Suomeen keväällä kahdeksan ulkomailla vietetyn vuoden jälkeen. Emilian tausta on sisällöntuottajana ja viimeksi hakukoneoptimoinnin asiantuntijana Betsson Groupilla Maltalla.

Kasvumme jatkuu ja tulevien kuukausien aikana OIKIOlle on siirtymässä asiantuntijoita eri toimistoista. Nyt meillä on erityisesti haussa hakusanamainonnan asiantuntija. Tutustu tarkemmin SEM-konsultin hakuun tästä ja vinkkaa itsesi tai tuttusi tähän roolin!

OIKIO Digital Performance Agency Oy rakentaa digitaalisen markkinoinnin kyvykkyyksiä ja tarjoaa sparraus- ja operointitukea suurille B2C- ja B2B -yrityksille. OIKIO keskittyy web-analytiikkaan, konversio-optimointiin, hakukoneoptimointiin, markkinoinnin teknologioihin ja digitaalisen mainonnan optimointiin. OIKIOn asiakkaita ovat mm. ebookers, DNA, Ilmarinen, Laakkonen, Technopolis, Forenom, Suomalainen Kirjakauppa, Oral Hammaslääkärit ja YIT. OIKIO työllistää noin 20 digitaalisen markkinoinnin asiantuntijaa. Asiakkaat valitsivat OIKIOn Vuoden toimisto 2018 -tutkimuksen voittajaksi teknologia- ja markkinointiviestintätoimistojen kategoriassa.

 

Niilo Relander

CEO

Olen kaupallisesti orientoitunut digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin kehittäjä. Alalla olen työskennellyt vuodesta 2007 ja viimeiset kahdeksan vuotta Suomen tunnetuimmissa web-analytiikkataloissa.