Krista Särkkä

Lead Paid Social Consultant

Miksi olet digitaalisen markkinoinnin konsultti?

Markkinointitoimenpiteiden mitattavuus on opiskeluvuosista asti ollut intohimonani, joten digimarkkinoinnin ala on minulle omiaan. Digimaailmasta löytyy kuitenkin edelleen monia erilaisia mittaustapoja, mikä tekee tulosten todennettavuudesta helposti sekavaa. Haluankin olla mukana tekemässä digimarkkinoinnista läpinäkyvämpää kaikille osapuolille, jotta jokainen siihen sijoitettu euro saisi ansaitsemansa arvostuksen.

Mistä saavutuksestasi olet ylpeä?

Parasta on ollut olla mukana käynnistämässä ja operoimassa asiakkaalle uutta markkinointikanavaa, jonka potentiaalia ei ole aiemmin tiedostettu, mutta joka on todistanut toimivuutensa ja tuonut asiakkaalle aivan uutta tulovirtaa. Toisin sanoen, työssäni hienointa on yllättää asiakas positiivisesti.

Mitä haaveita sinulla on?

Haaveilen päivästä, jolloin kaikenkokoiset yritykset voivat helposti mitata markkinointipanostustensa merkitystä myynnille sekä nähdä konkreettisesti eri kanavien vaikutuksen toisiinsa. Haluan ehdottomasti olla mukana ohjaamassa asiakkaideni markkinointia tähän suuntaan.