Hakumainonta

Liiketoimintaan pohjautuva lähestymistapamme, mainonnan strategia- ja teknologiaosaaminen, automatisoidut operointirutiinit, terävät analyysit sekä kunnianhimoiset asiantuntijat tekevät hakumainonnan tiimistämme yhden Pohjoismaiden parhaista.

Syyt tehdä yhteistyötä hakumainonnan tiimimme kanssa

KYSYTYIMMÄT HAKUMAINONNAN OSAAJAT

Tiimimme koostuu Suomen kysytyimmistä hakumainonnan asiantuntijoista, joiden työajasta varataan aikaa myös uuden oppimiselle. Työskentelemme maan suurimpien ja vaativampien mainostajien kanssa, ja osa asiakkaistamme operoi myös ulkomailla. Meillä on vankka ja laaja kokemus eri toimialoista ja markkinoista.

ASIAKASKESKEISYYS JA TIEDON JAKAMINEN

Asiakaskeskeisyys on työmme perusta. Pyrimme ymmärtämään syvällisesti asiakkaidemme liiketoimintaa ja sen erityistarpeita. Uskallamme kuitenkin myös haastaa asiakkaitamme ja ehdottaa heille uusia näkökulmia ja vaihtoehtoja. Sytymme kumppanuudesta, jossa saamme jakaa omaa hakumainonnan osaamistamme asiakkaille. Proaktiivisuus on vahvuutemme.

TEKNINEN OSAAMINEN JA OMAT TYÖKALUT

Kehitämme itse ainutlaatuisia teknologioita ja työkaluja, joiden avulla voimme palvella asiakkaitamme entistä paremmin, tehokkaammin ja laadukkaammin. Emme käytä turhaan aikaa rutiinitehtäviin, jotka voi automatisoida. Keskitymme mielummin strategiseen työhön ja syvällisten analyysien tekemiseen.

SYNERGIAT ERI KANAVIEN KESKEN

Hakumainonta on osa laajempaa työkalupakkia. Niinpä hakumainonnan, hakukoneoptimoinnin, sosiaalisen median ja ohjelmallisen ostamisen asiantuntijamme työskentelevät tiiviissä yhteistyössä ja hyödyntävät yhteisiä työkaluja ja strategioita. Esimerkiksi synergiat SEM:n ja SEO:n välillä tuovat asiakkaillemme huomattavia etuja, kuten parempaa näkyvyyttä hakukoneissa, kattavampia markkina- ja kilpailijatutkimuksia sekä tehokkaampaa mediabudjetin käyttöä.

LAAJA-ALAINEN OSAAMINEN VERKKOKAUPOISTA, LIIDIEN HANKINTAAN JA VIDEOMAINONTAAN

Google-mainonta on vuosien varrella muuttunut monipuoliseksi ja kattavaksi kokonaisuudeksi. Perinteisen hakumainonnan lisäksi muun muassa Performance Max, Shopping, Demand Gen, Google Display, YouTube sekä sovellusmainonta ovat osa arkeamme. Kauttamme onnistuu myös Microsoft Ads -mainonta Bingin hakukoneessa.

GOOGLEN PREMIER PARTNER -STATUS

Olemme yksi harvoista Google Premier Partner -toimistoista Suomessa ( vain 3 % toimistoista ansaitsevat statuksen ). Tämän statuksen ansiosta pääsemme tutustumaan Googlen tarjoamiin uusiin kampanjamuotoihin ja työkaluihin ensimmäisten joukossa. Lisäksi meillä on käytössämme Googlen tukitiimi, jolta saamme toimialakohtaista dataa ja säännöllisiä koulutuksia.

Lähestymistapamme hakumainontaan

Hakumainonta on myyntikanava ja merkittävä osa liiketoiminnan menestystä

Meille hakumainonta on paljon enemmän kuin vain näkyvyys hakutuloksissa; se on strateginen työkalu, joka voi muuttaa yrityksen liiketoiminnan suunnan. Tarjoamme asiakkaillemme räätälöityjä ratkaisuja, joiden avulla he voivat saavuttaa tavoitteensa. Siinä missä maksutonta hakukoneliikennettä voidaan kutsua ansaituksi näkyvyydeksi, hakumainonta on päätettyä näkyvyydeksi. Tämä tarkoittaa sitä, että teemme tietoisia valintoja siitä, missä hauissa haluamme olla esillä ja miten mittaamme onnistumista näistä hauista.

Maksetun haun strategia on tuottavan hakumainonnan perusta

Maksetun haun strategialla tarkoitamme liiketoiminnallisia linjauksia siitä, miten ja mihin hakumainontaan allokoitu budjetti kohdistetaan, jotta se palvelee mahdollisimman hyvin yrityksen tulokseen sidottuja tavoitteita. Hakustrategiassa on keskeistä priorisoida mainonnan tavoitteet ja kohdistusmahdollisuudet.

Hakustrategiaa palveleva tilirakenne ja huolella valitut kampanjatyypit

Tuottavan mainostilin taustalla on hyvin suunniteltu tilirakenne ja taktisesti valitut mainosmuodot, jotka perustuvat hakumainonnalle määriteltyyn hakustrategiaan. Hyvin suunniteltu mainostili allokoi mediabudjettia tehokkaasti ja taipuu liiketoiminnan erilaisiin vaatimuksiin. Mainosmuotojen monipuolisella hyödyntämisellä varmistetaan onnistuminen koko ostopolun vaiheissa.

Milloin teidän yrityksenne mainostiliä on tarkasteltu viimeksi? Lue lisää hakumainonnan auditoinnistamme!

Näin teemme hakumainontaa

Kehittyneet menetelmät ja uniikit työkalut

Kehitämme jatkuvasti uusia työkaluja ja menetelmiä sekä rakennamme uusia ratkaisuja hakumainonnan operointiin. Hyödynnämme kaikissa asiakkaidemme mainostileissä automatiikkaa, pystymme toteuttamaan alamme syväluotaavimpia toimialakatsauksia kehittämämme adCrawler-työkalun avulla sekä kykenemme itsenäisesti rakentamaan moniulotteisia dynaamisia mainosfeedejä rikastamaan asiakkaidemme mainosviestejä reaaliaikaisella datalla. Näillä menetelmillä varmistamme asiakkaiden mainonnan olevan ensiluokkaista eurooppalaisellakin mittatasolla.

Tuloksekkaat operointirutiinit

Parhainkaan tilirakenne tai edistyksellisimmät työkalut eivät kuitenkaan auta, mikäli tekijä ei osaa hyödyntää niitä omassa tekemisessään. Siksi uskomme tehokkaan operoinnin ja jatkuvan testaamisen merkitykseen.

Olemme suunnitelleet ja dokumentoineet mainonnan operointirutiinit, joita jalostamme jatkuvasti. Operointirutiinit tekevät mainonnan kehittämisestä systemaattista ja varmistavat, ettei yksikään mainostili jää muista jälkeen. Testaaminen on keskeinen osa mainonnan rutiineja ja uskomme, että mainontaa voi aina parantaa testaamisen kautta.

Läpinäkyvä mainonnan yhteistyömalli

Uskomme läpinäkyvään yhteistyöhön ja aktiiviseen viestintään.

Dokumentoimme mainonnan suunnitelmamme, työvaiheet ja toimenpidesuositukset projektinhallintatyökaluun, johon asiakkaillamme on aina pääsy. Mainonnan reaaliaikaiset tulokset ja numerot jaamme asiakkaillemme heille räätälöidyillä dashboardeilla. Palavereissa keskitymme suunnitteluun ja uusien kehitysideoiden toteuttamiseen. Keskeinen missiomme on palauttaa datan omistajuus takaisin asiakkaille ja siksi kaikki kehittämämme mainostilit ovat aina asiakkaan omaisuutta.

Lunasta maksuton SEM-auditointi

Tarjoamme nyt maksutta Google Ads -tilin auditointia mainostajille, joiden kuukausittainen mediabudjetin kulutus on yli 10 000€. Saat ulkopuolisen kokeneen hakumainonnan asiantuntijan näkemyksen mainontasi nykytilasta ja konkreettiset kehitysideat mainontasi tuottavuuden kasvattamiseksi.