Sivustosi vuotaa potentiaalisia asiakkaita ja myyntiä




Konversio-optimointi on asiakkaiden ohjaamista oikeaan suuntaan. Autamme sinua kehittämään sivustoasi helppokäyttöiseksi ja tehokkaaksi myyntikoneeksi.



Konversio-optimointi


Sivustosi vuotaa potentiaalisia asiakkaita ja myyntiä




Konversio-optimointi on asiakkaiden ohjaamista oikeaan suuntaan. Autamme sinua kehittämään sivustoasi helppokäyttöiseksi ja tehokkaaksi myyntikoneeksi.



Konversio-optimointi



Haluatko keskustella asiantuntijamme kanssa?

 

Data voittaa mielipiteen

Joskus sivustolta löytyy aivan päivänselviä konversion tuhoajia, joiden tunnistamiseen ei tarvita suurta määrää dataa eikä kuumakarttoja.

Mutta usein tämä ei ole tilanne. Meistä olisi erittäin hienoa, jos voisimme tulla kertomaan sinulle, mitä ongelmakohtia sivustollanne on. Ikävä kyllä tosielämässä asiat eivät mene noin, vaan asioita pitää testata ja tutkia.

Se on myös meidän lähestymistapa. Käytämme erilaisia työkaluja datan keräämiseen ja analysointiin, jonka pohjalta teemme toimenpidesuositukset. Luvut eivät valehtele.

Yksinkertainen tapa kasvattaa konversioita on laskea hintoja 50%. Loistava asia konversioprosentille, erittäin huono asia liiketoiminnallenne.

Kaiken konversioiden kehittämisen taustalla on liiketoimintanne tavoitteet, ei pelkkien konversioprosenttien kasvattaminen dashboardissa.

Liiketoiminta on ykkönen

Painopiste bisneksessänne, ei numeroissa

Yksinkertainen tapa kasvattaa konversioita on laskea hintoja 50%. Loistava asia konversioprosentille, erittäin heikko asia liiketoiminnallenne.

Kaiken konversioiden kehittämisen taustalla on liiketoimintanne tavoitteet, ei pelkkien konversioprosenttien kasvattaminen dashboardissa.

Työskentely kanssamme

Konversioiden systemaattinen kehittäminen vaatii pitkäjänteistä työtä, eikä oikotietä onneen ole. Alalla on yleisesti tunnistettu tosiasia, että suuri osa testeistä ei tuota merkittäviä muutoksia konversioissa. Mutta kun löydetään asia, joka toimii, se yleensä vaikuttaa myyntiin merkittävästi.

Ei pelkkää konsultaatiota vaan myös laskeutumissivuja ja sisältöä

Vuodet alalla ovat opettaneet, että yksi todellinen haaste asiakkaille on sisällön tuottaminen sivustolle ja/tai muutosten tekeminen sivupohjiin.

Tarkoituksenamme ei ole pelkästään viisastella ja sparrailla kanssanne, vaan haluamme auttaa sinua ja yritystäsi konkreettisesti muutoksen aikaansaamisessa. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että voimme tehdä puolestanne laskeutumissivuja joko julkaisujärjestelmässänne tai käyttäen ulkopuolista palvelua kuten Unbounce.

Tavoitteena erinomaiset tulokset

Usein molemmat osapuolet oppivat paljon enemmän suuremmista testeistä. Tällöin puhutaan usein vähintään yhden verkkosivuston osa-alueen optimoinnista, ei pelkästään yhden laskeutumissivun hinkkaamisesta. Isoissa muutoksissa voi piillä isoin riski, mutta myös suuret voitot tulevat erittäin usein vain rohkeilla muutoksilla.

Pienet muutokset, kuten nappien värin vaihtaminen, voivat olla erinomaisia aloituksia yhteistyön aloittamiselle, jotta nähdään, miten konversio-optimoinnin prosessi menee.

Esimerkki suuremmasta testauskohteesta on koko sivuston A/B-testaus, jolloin uudessa versiossa luodaan esimerkiksi uusi ulkoasu. Pieniä testejä on paljon nopeampi suorittaa, sillä usein ne vaativat vähemmän pohjatyötä ja asioiden uudelleenmiettimistä. Uskomme kuitenkin tärkeiden, ei helppojen asioiden tekemiseen.

Kiinnostuitko?

Jos mielenkiintosi heräsi ja haluat kuulla lisää konversio-optimoinnin palveluistamme, ota meihin yhteyttä klikkaamalla alla olevaa värikästä nappia.

Kun klikkaat nappia tapahtuu seuraavaa:

  1. Pyydämme sinua täyttämään lyhyen lomakkeen ja kertomaan tarpeistasi.
  2. Asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä haluamallasi tavalla ja aloitamme keskustelun tavoitteistasi.
  3. Jos vaikuttaa siltä, että yhteistyö voisi olla meidän molempien mieleen, niin sovitaan palaveri.