Dataohjattua ja tavoitteellista digitaalista mainontaa

Yhdistämme analytiikan, teknologioiden, sisältöjen ja tämän päivän mediaostamisen osaamisen. Perinteisen mediasuunnittelun sijaan keskitymme reaaliaikaiseen mainonnan optimointiin ja teemme asiakkaillemme todennettavissa olevia tuloksia.

Online-mainonnan palvelut

Hakusanamainonta (SEM)

Uniikki lähestymistapamme, itse kehittämämme työkalut & menetelmät sekä kokeneet asiantuntijat tekevät hakusanamainonnan tiimistämme yhden Pohjoismaiden parhaista.

Tutustu hakusanamainonnan palveluun tarkemmin tästä.

Ohjelmallinen display-mainonta

Kolme toimintaperiaatettamme ovat läpinäkyvyys, edunvalvonta ja datafiksuus. Toimintamme tavoitteena on asiakkaan ymmärryksen kasvattaminen, tulosten parantaminen tehokkaalla budjetin hallinnalla sekä analytiikan ja teknologian hyödyntäminen kasvun mahdollistamiseksi.

Läpinäkyvyys tarkoittaa meille sitä, että asiakkaamme tietää aina budjettinsa käyttötarkoitukset ohjelmallisessa display-mainonnassa. Haluamme kasvattaa asiakkaamme ymmärrystä toimimalla läpinäkyvästi ja avaamalla asioita proaktiivisesti. Läpinäkyvyys on myös sitä, että asiakkaamme omistavat oman halunsa mukaan työkalut ja kampanjadatan itse, joita me kumppanina lainaamme.

Web-analyytikkomme ja ohjelmallisen display-mainonnan asiantuntijat ovat samassa tiimissä ja istuvat kirjaimellisesti vierekkäin. Parhaat tulokset saavutetaan asiakkaamme oman datan, kumppanidatan sekä kolmannen osapuolen datan yhdistelmällä, jolloin web-analytiikka on keskeisessä osassa tekemistä.

Syvä näkemyksemme digitaalisen mainonnan kentästä säästää ja tehostaa asiakkaamme mediabudjettien käyttöä. Kerromme ja näytämme asiakkaillemme, mihin eurot kannattaa sijoittaa ja mitä kannattaa kokeilla kasvun saavuttamiseksi.

Facebook-mainonta

Suunnittelemme ja toteutamme asiakkaillemme tuloskeskeistä Facebook-mainontaa.

Lunasta maksuton SEM-auditointi

Tarjoamme nyt maksutta Google Ads -tilin auditointia mainostajille, joiden kuukausittainen mediabudjetin kulutus on yli 10 000€. Saat ulkopuolisen kokeneen hakusanamainonnan asiantuntijan näkemyksen mainontasi nykytilasta ja konkreettiset kehitysideat mainontasi tuottavuuden kasvattamiseksi.