Ohjelmallinen mainonta
Kolme toimintaperiaatettamme ovat läpinäkyvyys, edunvalvonta ja datafiksuus. Toimintamme tavoitteena on asiakkaan ymmärryksen kasvattaminen, tulosten parantaminen tehokkaalla budjetin hallinnalla sekä analytiikan ja teknologian hyödyntäminen kasvun mahdollistamiseksi.
Syyt tehdä ohjelmallista mainontaa kanssamme

TÄYSI LÄPINÄKYVYYS
Läpinäkyvyys tarkoittaa meille sitä, että asiakkaamme tietävät aina budjettinsa käyttötarkoitukset ohjelmallisessa mainonnassa. Haluamme kasvattaa asiakkaamme ymmärrystä toimimalla läpinäkyvästi ja avaamalla asioita proaktiivisesti. Läpinäkyvyys on myös sitä, että asiakkaamme omistavat oman halunsa mukaan työkalut ja kampanjadatan itse, joita me kumppanina lainaamme.

DATAFIKSUUS
Web-analyytikkomme ja ohjelmallisen mainonnan asiantuntijamme ovat samassa tiimissä ja istuvat kirjaimellisesti vierekkäin. Parhaat tulokset saavutetaan asiakkaamme oman datan, kumppanidatan sekä kolmannen osapuolen datan yhdistelmällä, jolloin web-analytiikka on keskeisessä osassa tekemistä.

EDUNVALVONTA
Syvä näkemyksemme digitaalisen mainonnan kentästä säästää ja tehostaa asiakkaamme mediabudjettien käyttöä. Kerromme ja näytämme asiakkaillemme, mihin eurot kannattaa sijoittaa ja mitä kannattaa kokeilla kasvun saavuttamiseksi.