Ohjelmallinen display-mainonta

Kolme toimintaperiaatettamme ovat läpinäkyvyys, edunvalvonta ja datafiksuus. Toimintamme tavoitteena on asiakkaan ymmärryksen kasvattaminen, tulosten parantaminen tehokkaalla budjetin hallinnalla sekä analytiikan ja teknologian hyödyntäminen kasvun mahdollistamiseksi.

Syyt tehdä ohjelmallista display-mainontaa kanssamme

Läpinäkyvyys

TÄYSI LÄPINÄKYVYYS

Läpinäkyvyys tarkoittaa meille sitä, että asiakkaamme tietävät aina budjettinsa käyttötarkoitukset ohjelmallisessa display-mainonnassa. Haluamme kasvattaa asiakkaamme ymmärrystä toimimalla läpinäkyvästi ja avaamalla asioita proaktiivisesti. Läpinäkyvyys on myös sitä, että asiakkaamme omistavat oman halunsa mukaan työkalut ja kampanjadatan itse, joita me kumppanina lainaamme.

Datafiksuus

DATAFIKSUUS

Web-analyytikkomme ja ohjelmallisen display-mainonnan asiantuntijamme ovat samassa tiimissä ja istuvat kirjaimellisesti vierekkäin. Parhaat tulokset saavutetaan asiakkaamme oman datan, kumppanidatan sekä kolmannen osapuolen datan yhdistelmällä, jolloin web-analytiikka on keskeisessä osassa tekemistä.

Edunvalvonta

EDUNVALVONTA

Syvä näkemyksemme digitaalisen mainonnan kentästä säästää ja tehostaa asiakkaamme mediabudjettien käyttöä. Kerromme ja näytämme asiakkaillemme, mihin eurot kannattaa sijoittaa ja mitä kannattaa kokeilla kasvun saavuttamiseksi.

OIKIOn ohjelmallisen display-mainonnan asiantuntijat

Selja Selenius Lead Programmatic Consultant
Krista Tikka Lead Paid Social Consultant
Ilpo Ryynänen Head of Data & Programmatic

Ota yhteyttä ohjelmallisesta mainonnasta

Alla olevasta napista klikkaamalla voit täyttää lyhyen lomakkeen, jonka jälkeen olemme sinuun yhteydessä vuorokauden sisällä.