Cramo Oyj valitsi OIKIOn digitaalisen markkinoinnin globaaliksi kumppaniksi

Cramo Oyj kilpailutti digitaalisen markkinoinnin toimistoista OIKIO Digital Performance Agencyn kansainväliseksi kumppanikseen. Yhteistyössä OIKIO lähtee kehittämään globaalisti Cramon uudistuvien verkkopalveluiden analytiikkaa, hakukonelöydettävyyttä ja online-mainontaa.

Toimialansa merkittävimpiin yrityksiin Euroopassa kuuluva Cramo Oyj aloitti yhteistyön OIKIO Digital Performance Agencyn kanssa.

”Olemme todella innoissamme alkaneesta yhteistyöstä Cramon kanssa. Toimialalla on vielä suhteellisen vähän investoitu digitaalisten kanavien hyödyntämiseen ja siinä mielessä on äärimmäisen kiehtovaa olla rakentamassa perinteiselle toimialalle digitaalista liiketoimintaa ensimmäisten joukossa. Haluamme olla Cramolle online-liiketoiminnan ja markkinoinnin kumppani, jolla on näkemystä ja kykyä auttaa Cramo toimialansa edelläkävijöiden joukkoon tällä alueella”, toteaa Niilo Relander, joka toimii OIKIOn toimitusjohtajana.

Cramo on palveluyritys, joka on erikoistunut kone- ja laitevuokrauspalveluihin sekä siirtokelpoisten tilojen vuokraukseen. Cramo toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Puolassa, Saksassa, Itävallassa, Unkarissa, Tsekin tasavallassa, Slovakiassa ja Venäjällä. Cramo kuuluu Nasdaq Helsinki Oy:n Teollisuustuotteet ja -palvelut toimialaluokkaan ja on markkina-arvoltaan keskisuuri yhtiö.

OIKIO Digital Performance Agency Oy on kokeneiden digitaalisen markkinoinnin asiantuntijoiden muodostama toimisto. OIKIO haastaa toimistojen perinteisiä palvelumalleja ja rakentaa asiakkailleen digitaalisen markkinoinnin kyvykkyyksiä. OIKIO keskittyy web-analytiikkaan, hakukoneoptimointiin, konversio-optimointiin, markkinoinnin teknologioihin ja digitaalisen mainonnan optimointiin.

 

Lisätietoja:

Niilo Relander
CEO, Consultant & Partner
+358 40 571 2888
niilo@oikio.fi
www.oikio.fi

Niilo Relander

Advisor

Olen kaupallisesti orientoitunut digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin kehittäjä. Alalla olen työskennellyt vuodesta 2007 ja viimeiset yhdeksän vuotta Suomen tunnetuimmissa web-analytiikkataloissa.