Ilmarisen digitaalisen markkinoinnin kumppaniksi OIKIO

Ilmarinen on valinnut kilpailutuksen kautta OIKIO Digital Performance Agencyn web-analytiikan ja tulospohjaisen digitaalisen markkinoinnin yhteistyökumppaniksi. Kasvua haetaan erityisesti kehittämällä Ilmarisen web-analytiikkaa, verkkopalvelun orgaanista löydettävyyttä ja online-mainonnan tuottavuutta.

Suomen suurimpiin työeläkevakuutusyhtiöihin kuuluva Ilmarinen aloitti yhteistyön OIKIO Digital Performance Agencyn kanssa.

”Valitsimme kumppaniksemme OIKIOn, koska he ymmärsivät haasteemme, tiimissä on vahvaa toimialaosaamista ja he ovat aidosti innostuneita kehittämään digitaalista liiketoimintaamme ”, sanoo Ilmarisen digitaalisen markkinoinnin päällikkö Mira Pakarinen.

”Tehtävämme on auttaa Ilmarista kehittämään yhtiön digitaalisia palveluita ja markkinointia palvelemaan yhä paremmin Ilmarisen uusia ja nykyisiä asiakkaita. Olemme tiimimme kanssa todella innostuneita alkavasta yhteistyöstä”, toteaa Juha Viherväs, joka on yksi OIKIOn perustajaosakkaista ja vastaa Ilmarisen asiakkuudesta.

 

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että lähes 900 000 suomalaista saa työstään ansaitsemansa eläkkeen. 580 asiantuntijan voimin edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Lähes kolmannes suomalaisista yrityksistä on asiakkaitamme ja eläkevastuiden katteena oleva sijoitusomaisuutemme on yli 37 miljardia euroa. Lisätietoja: www.ilmarinen.fi.

OIKIO Digital Performance Agency Oy on kokeneiden digitaalisen markkinoinnin asiantuntijoiden muodostama toimisto. OIKIO haastaa toimistojen perinteisiä palvelumalleja ja rakentaa asiakkailleen digitaalisen markkinoinnin kyvykkyyksiä. OIKIO keskittyy web-analytiikkaan, hakukoneoptimointiin, konversio-optimointiin, markkinoinnin teknologioihin ja digitaalisen mainonnan optimointiin. OIKIO työllistää 9 asiantuntijaa ja sen asiakkaita ovat mm. ebookers, Laakkonen, Cramo, Matkapojat, Oral Hammaslääkärit ja YIT.

 

Niilo Relander

Advisor

Olen kaupallisesti orientoitunut digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin kehittäjä. Alalla olen työskennellyt vuodesta 2007 ja viimeiset yhdeksän vuotta Suomen tunnetuimmissa web-analytiikkataloissa.