Olemme vuosia kehittäneet omia työkaluja ja teknologiaa, joilla on tehostettu asiakastyötä ja luotu arvoa asiakkaillemme. Erilaisia oikiolaisten kehittämiä työkaluja on jo lukuisia ja ne ovat asiantuntijoidemme aktiivisessa käytössä. Asiakkaidemme ongelmia ratkaisemalla kohtaamme jatkuvasti tilanteita, joihin kaupallisista työkaluista ei löydy tukea. Omalla teknologiakehityksellä haluamme:
- automatisoida manuaalisen työn, jolla kasvatamme asiantuntijoidemme työn mielekkyyttä ja tehostamme asiakastyötä.
- tuottaa arvoa asiakkaillemme.
“Haluamme automatisoida kaiken rutiininomaisen työn tehden oikiolaisten työstä mahdollisimman mielekästä. Samalla kehitämme kaupallisilta markkinoilta puuttuvia työkaluja, joilla voimme luoda arvoa asiakkaillemme”, kertoo tuore Tech Lead Jyri Vuorinen.
Tech Lead -rooli on osa OIKIOn seuraavan kasvuloikan investointeja. Uudella roolilla kiihdytämme OIKIOn omaa teknologiakehitystä ja koko toimiston kasvua. Kasvu luo oikiolaisille paremmat edellytykset toteuttaa missiotamme ja tavoitella pysyvästi kunnianhimoisten yritysten tuloskeskeisen digitaalisen markkinoinnin suunnannäyttäjän roolia sekä alan parasta työympäristöä.
Jyri Vuorinen on työskennellyt OIKIOlla vuodesta 2016 alkaen Senior Web Analyst -roolissa, jossa hän jatkaa jatkossakin uuden Tech Lead -roolin rinnalla. Jyrillä on kymmenen vuoden kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja hän on tehnyt ohjelmistokehitystä yli 15 vuoden ajan.
“Vaativa ongelmanratkaisu on aina ollut intohimoni ja olen todella innoissani tästä uudesta vastuusta, jossa pääsen ratkomaan OIKIOn haastavimpia ongelmia yhdessä oikiolaisten kanssa”, päättää Jyri Vuorinen.
OIKIO Digital Performance Agency Oy on digitaalisen myynnin ja markkinoinnin asiantuntijatoimisto. OIKIO on erikoistunut web-analytiikkaan, hakukoneoptimointiin ja online-mainonnan optimointiin. OIKIOn asiakkaita ovat mm. ebookers, DNA, Ilmarinen, LähiTapiola, Metso, Laakkonen, Technopolis, Suomalainen Kirjakauppa, Kesko ja YIT. OIKIO työllistää n. 25 digitaalisen markkinoinnin asiantuntijaa. Poikkeuksellisen tyytyväisistä asiakkaista kertovat toistuva yli 90 NPS-luku ja Vuoden toimisto 2018, 2019 ja 2020 -tutkimuksien voitot markkinointiteknologiatoimistojen kategoriassa.