Kämp Collections Hotels valitsi kilpailutuksen kautta OIKIO Digital Performance Agencyn digitaalisen myynnin ja markkinoinnin yhteistyökumppaniksi.
Suomalaisen hotellikonsernin Kämp Collections Hotelsin ja OIKIOn välinen yhteistyö laajeni lokakuusta alkaen. OIKIO on työskennellyt vuoden ajan yhtiöön kuuluvan Hotel St. Georgen kanssa ja nyt yhteistyö laajeni kattamaan kaikki hotellikonsernin 10 hotellia sekä niiden kokoustilat, ravintolat ja muut palvelut.
”Valitsimme OIKIOn, koska heidän osaamisensa ja toimintatapansa vastaavat parhaiten tarpeitamme”, sanoo Kämp Collections Hotelsin Head of Digital Marketing Annemari Kurki.
Vaikka hotellikonsernin kaikki hotellit sijaitsevat Suomessa, kansainvälisen tekemisen osuus on merkittävä. Suomen ulkopuolelta tuleva myynti on jatkuvasti kasvussa ja yhteistyön tavoitteena on vauhdittaa myös kv-myynnin kehitystä. Kansainvälisessä toimintaympäristössä kilpailu on kovempaa, jolloin menestyminen edellyttää vahvaa syväosaamista ja näkemystä digitaalisen myynnin kehittämiseen.
”Olemme todella innoissamme yhteistyön laajentumisesta, sillä työskentely Hotel St. Georgen kanssa on ollut meille palkitsevaa. Nyt kun pääsemme kehittämään koko hotellikonsernin analytiikkaa ja digitaalista myyntiä, niin aiomme viedä tekemisen aivan uudelle tasolle”, toteaa OIKIOn Senior SEO-konsultti Tom Norrgrann.
Kämp Collection Hotels (aiemmin Kämp Group) on suomalainen hotellikonserni, johon kuuluu joukko Helsingin maineikkaimpia hotelleja ja ravintoloita sekä Kämp Spa ja St George Care. Kämp Collection Hotelsissa työskentelee yli 600 henkilöä, sen liikevaihto vuonna 2017 oli 76 miljoonaa euroa ja lähes 675 000 vierasta yöpyi, kokousti tai ruokaili Kämp Collection Hotelsin vieraana. Konsernin kansainvälisesti tunnetuin hotelli on vuonna 1887 perustettu legendaarinen Hotel Kämp. Lisäksi Kämp Collection Hotelsiin kuuluvat design-hotelli Klaus K Hotelli, suosittu lifestyle-hotelliketju GLO Hotels, luksushotelli Hotel Haven, elegantti, mutta moderni Hotel Lilla Roberts sekä erityisen arvostettu Hotel Fabian. Uusin lisäys hotellivalikoimaan on keväällä 2018 avattu luksushotelli Hotel St. George.
OIKIO Digital Performance Agency Oy on digitaalisen myynnin ja markkinoinnin asiantuntijatoimisto. OIKIO on erikoistunut web-analytiikkaan, konversio-optimointiin, hakukoneoptimointiin ja online-mainonnan optimointiin. OIKIOn asiakkaita ovat mm. ebookers, DNA, Ilmarinen, LähiTapiola, Laakkonen, Technopolis, Forenom, Oral Hammaslääkärit, Suomalainen Kirjakauppa ja YIT. OIKIO työllistää noin 20 digitaalisen markkinoinnin asiantuntijaa. Poikkeuksellisen tyytyväisistä asiakkaista kertovat tuorein NPS 93 ja Vuoden toimisto 2018 -tutkimuksen voitto teknologia- ja markkinointiviestintätoimistojen kategoriassa.
Artikkelikuva: Kämp Collection Hotels Copyright 2015 Matthew Shaw.