OIKIO Digital Performance Agency Oy valitsi hallituksensa uudeksi jäseneksi Kamuxin CDO:n Mikki Inkeroisen.
Kamuxin CDO:na ja Marimekon hallituksen jäsenenä työskentelevä Mikki Inkeroinen valittiin torstaina 19.4. OIKIO Digital Performance Agency Oy:n hallitukseen uutena jäsenenä. Entuudestaan hallitukseen kuuluvat Jarkko Kyttänen, Timo Vuorinen, Teemu Relander ja OIKIOn perustajaosakkaat.
Mikki Inkeroinen työskentelee tällä hetkellä Kamux Oyj:llä Chief Digital Officer roolissa. Mikillä on pitkä kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja verkkokaupasta kuluttajaliiketoiminnassa Pohjois-Euroopassa. Mikki on ennen Kamuxia työskennellyt Powerilla Head of Digital Commerce roolissa vastuullaan Pohjoismaiden digitaalinen liiketoiminta.
“OIKIO on poikkeuksellinen toimisto digikentässä uniikilla ja aidosti asiakaskeskeisellä palvelumallillaan. Liiketoiminta on vakaalla pohjalla jo nyt ja asiakkaat ovat todella tyytyväisiä – tältä pohjalta on mahtavat edellytykset jatkaa kasvua. Tuntuu todella hienolta liittyä tähän joukkueeseen ja tuoda pöytään omia kokemuksia ja näkemyksiä erityisesti asiakasnäkökulmasta” kertoo tuore OIKIOn hallituksen jäsen Mikki Inkeroinen.
“Meillä on nyt havittelemamme unelmahallitus kasassa. Hallituksemme on poikkeuksellisen kokenut yrityksemme kokoon nähden ja tällä hallituskokoonpanolla olemme aloittaneet strategiatyön, jolla tähtäämme hallitun kasvun jatkamiseen, asiakkaidemme poikkeuksellisen korkean suositteluhalukkuuden kasvattamiseen ja ylivoimaisen osaamisen rakentamiseen”, kertoo OIKIOn toimitusjohtaja Niilo Relander koko hallituksen puolesta.
Viimeisen puolen vuoden aikana OIKIOn hallitukseen ovat liittyneet kokeneet media-, rahoitus- ja digitaalisen liiketoiminnan yritysjohtajat Jarkko Kyttänen, Timo Vuorinen ja Teemu Relander.
Jarkko Kyttänen on työskennellyt media- ja digiliiketoiminnan parissa lähes 20 vuotta. Ennen OP Ryhmän asumisen palveluiden johtajan tehtäviä Kyttänen on toiminut Sanoma Media Finlandissa monissa, erityisesti digitaalisen liiketoiminnan ja liiketoiminnan kehityksen johtotehtävissä ja IAB Finlandissa mm. hallituksen puheenjohtajana.
Timo Vuorinen on työskennellyt Sampo-konsernin johtoryhmän jäsenenä vuosina 2009-2017 ja toiminut If Vahinkovakuutuksen Suomen yhtiön toimitusjohtajana, Suomen henkilöasiakasliiketoiminnasta vastaavana johtajana sekä Baltian liiketoiminnan vastaavana johtajana.
Teemu Relander työskentelee tällä hetkellä If Vahinkovakuutuksella Head of Marketing Technology roolissa vastaten Suomen lisäksi Ruotsin, Norjan ja Tanskan monikanavaisten dataohjautuvan markkinoinnin kyvykkyyksien rakentamisesta. Teemulla on pitkä historia web-analytiikasta, hakukonemarkkinoinnista, markkinointiteknologioista ja laajemmin digitaalisesta markkinoinnista yrityksistä kuten mm. Sanoma, Avaus, Satama Interactive ja Kwantic (nyk. Quru).
OIKIO Digital Performance Agency Oy rakentaa digitaalisen markkinoinnin kyvykkyyksiä ja tarjoaa sparraus- ja operointitukea suurille B2C- ja B2B -yrityksille. OIKIO keskittyy web-analytiikkaan, konversio-optimointiin, hakukoneoptimointiin, markkinoinnin teknologioihin ja digitaalisen mainonnan optimointiin. OIKIOn asiakkaita ovat mm. ebookers, DNA, Ilmarinen, Laakkonen, Technopolis, Forenom, Cramo, Oral Hammaslääkärit ja YIT. OIKIO työllistää noin 20 digitaalisen markkinoinnin asiantuntijaa. Asiakkaat valitsivat OIKIOn Vuoden toimisto 2018 -tutkimuksen voittajaksi teknologia- ja markkinointiviestintätoimistojen kategoriassa.
Lisätietoja:
Niilo Relander
CEO, Partner
Puh. +358 040 571 2888
Sähköposti: niilo@oikio.fi