Rekrytoimme: osa-aikainen toimistokoordinaattori

Lukuaika min

OIKIO on rekrytoinut kesän jälkeen useita uusia digitaalisen markkinoinnin ammattilaisia. Kasvavan työyhteisön tueksi etsimme nyt osa-aikaista toimistokoordinaattoria.

 

OIKIOta rakennetaan asiantuntijoiden ja asiakkaiden ehdoilla, jossa myös sinulla on mahdollisuus vaikuttaa oman työpaikkasi viihtyvyyteen. Kulttuurissamme korostuu avoimuus, rentous ja yhteisten päämäärien tavoittelu. Oikiolainen on luotettava kumppani ja työkaveri, joka ei pelkää oppia uutta ja tarttua haasteisiin. Tekemisen ytimessä on kaverin auttaminen, sillä sparrailemalla syntyy uusia ideoita ja entiset haasteet muuttuvat motivoiviksi projekteiksi. Huumori ja hauskanpito ovat myös olennainen osa oikiolaisten arkea, koska työelämän ei ole tarkoitus olla vain suorittamista. 

Tässä tehtävässä pääset kiinteästi luomaan alan parasta työkulttuuria. Toimistokoordinaattorina mahdollistat muille oikiolaisille työympäristön, jossa on mukava työskennellä myös marraskuun harmaudessa. Lue eteenpäin, jos olet luontainen järjestelijä ja kiinnostunut helpottamaan oikiolaisten arkea 1-2 päivänä viikossa.

 

Työtehtävät

Toimistokoordinaattorina vastaat itsenäisesti toimiston arjen sujuvuudesta ja viihtyvyydestä. Huolehdit toimiston järjestyksestä ja toimit yhteyshenkilönä vuokranantajaan korjaustarpeista. Lisäksi saat olla mukana uusien työntekijöiden onboarding-vaiheessa varmistamalla, että työvälineet, käyttäjätunnukset ja puhelinliittymä ovat valmiina ensimmäistä työpäivää varten. 

Työpäiviisi kuuluu myös välipalatilausten tekemistä ja juomakaapin täydennystä. Ilahdutat työkavereitasi synttärikakulla, lähetät kalenterikutsut perjantain aftereista ja voit kerätä itsellesi tiimin suunnittelemaan yrityksen pikkujouluja. Isompana kokonaisuutena pääset osaksi uutta toimitilaprojektia, jossa kartoitat potentiaalisia tilavaihtoehtoja Helsingin alueelta. 

 

Ketä etsimme

Sovit tähän rooliin, jos olet proaktiivinen organisoija, ja nautit vaihtelevista työpäivistä. Lähdet innolla mukaan uusiin työtehtäviin ja kuuntelet työkavereidesi toiveita työviihtyvyyden parantamiseksi. Sinulla on tehtävään soveltuvaa koulutusta ja ehkä hieman kokemusta hallinnollisista tehtävistä. Tärkeintä on kuitenkin halu kehittyä ja kasvaa roolissa. 

Tehtävä on osa-aikainen (7,5-15 h/viikko) ja määräaikainen äitiysvapaan sijaisuus 31.8.2022 asti. Kasvuyrityksessä töiden jatkuminen ja työmäärien kasvattaminen voi kuitenkin olla mahdollista.

Toimistomme sijaitsee Helsingin keskustassa Eerikinkadulla. Työ vaatii läsnäoloa toimistollamme, huomioiden työntekijöiden terveys ja turvallisuus. Aloitus voidaan sopia toiveiden mukaan, mutta olemme valmiita pikaiseen aloitukseen. Toimithan nopeasti, sillä tehtävä täytetään sopivan henkilön löydyttyä.

 

Haluaisitko hypätä mukaan OIKIOlle?

Jos kiinnostuit ja koet olevasi etsimämme toimistokoordinaattori, niin lähetä meille hakemus palkkatoiveineen osoitteeseen satu.tamminen@oikio.fi otsikolla Toimistokoordinaattori.

Lisätietoja:

Satu Tamminen, Business Controller & People Lead, satu.tamminen@oikio.fi/0408725540

Satu Tamminen

Head of Finance & People (vanhempainvapaalla)

Opiskelujen ja työelämän kautta olen löytänyt itseni kerta toisensa jälkeen numeroiden parista. Lähden innolla etsimään merkitystä luvuille ja tuottamaan hyödyllistä tietoa näiden pohjalta. Exceleiden ja talousraporttien lisäksi olen kiinnostunut työntekijöiden hyvinvoinnin ja työntekijäkokemuksen kehittämisestä.