Suomalainen Kirjakauppa valitsi OIKIOn digitaalisen myynnin ja markkinoinnin kumppaniksi

Suomalainen Kirjakauppa on valinnut kilpailutuksen kautta OIKIO Digital Performance Agencyn digitaalisen myynnin ja markkinoinnin yhteistyökumppaniksi.

Suomen suurin valtakunnallinen kirjakauppaketju Suomalainen Kirjakauppa aloitti kesäkuusta alkaen yhteistyön OIKIO Digital Performance Agencyn kanssa. Yhteistyö kattaa analytiikan, ohjelmallisen display-mainonnan, hakusanamainonnan ja hakukoneoptimoinnin.

”Valitsimme uudeksi kumppaniksemme OIKIOn, koska OIKIO pystyi vastaamaan parhaiten odotuksiimme. Meidät vakuutti erityisesti OIKIOn näkemykset ja he osoittivat aitoa innostusta liiketoimintamme kehittämiseen”, sanoo Suomalaisen Kirjakaupan Head of Digital Mika Tuomainen.

”Suomalainen Kirjakauppa on meille merkittävä uusi asiakkuus. Aloitamme todella innoissamme kehittämään heidän dataohjattua digitaalista myyntiä ja markkinointia. Uskomme, että saavutamme nopeasti todennettavia tuloksia ja pystymme tuomaan uuden vaihteen digitaalisen myynnin ja markkinoinnin kehitystyöhön”, toteaa OIKIOn Jyri Vuorinen, joka työskentelee asiakastiimissä johtavana analyytikkona.

Suomalainen Kirjakauppa tarjoaa asiakkailleen elämyksiä, hyötyä ja sisältöä elämän kaikissa vaiheissa ja tilanteissa. Suomalainen Kirjakauppa palvelee kuluttaja- ja yritysasiakkaita 63 myymälässä yli 40 paikkakunnalla Rovaniemeltä Helsinkiin sekä verkkokauppa Suomalainen.comissa. Lisätietoja: www.suomalainen.com

OIKIO Digital Performance Agency Oy rakentaa digitaalisen markkinoinnin kyvykkyyksiä ja tarjoaa sparraus- ja operointitukea suurille B2C- ja B2B -yrityksille. OIKIO keskittyy web-analytiikkaan, konversio-optimointiin, hakukoneoptimointiin, markkinoinnin teknologioihin ja digitaalisen mainonnan optimointiin. OIKIOn asiakkaita ovat mm. ebookers, DNA, Ilmarinen, Laakkonen, Technopolis, Forenom, Cramo, Oral Hammaslääkärit ja YIT. OIKIO työllistää noin 20 digitaalisen markkinoinnin asiantuntijaa. Asiakkaat valitsivat OIKIOn Vuoden toimisto 2018 -tutkimuksen voittajaksi teknologia- ja markkinointiviestintätoimistojen kategoriassa.

 

Niilo Relander

CEO

Olen kaupallisesti orientoitunut digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin kehittäjä. Alalla olen työskennellyt vuodesta 2007 ja viimeiset kahdeksan vuotta Suomen tunnetuimmissa web-analytiikkataloissa.