OIKIOsta Vuoden Toimisto 2018 -tutkimuksen voittaja

Niilo Relander ajankohtaista

Asiakkaat ovat valinneet meidät teknologia- ja markkinointiviestintätoimistoista Vuoden toimisto 2018 -tutkimuksen voittajaksi. Saimme kategoriamme parhaat arvosanat liiketoimintaedun tuottamisessa ja asiakkaiden suositteluhalukkuudessa.

Vuoden Toimisto -tutkimuksessa tuomareiden sijaan asiakkaat arvioivat kumppaneitaan ja kilpailussa palkitaan asiakkailta parhaat arvosanat saaneet toimistot. Osallistuimme tutkimukseen ensimmäistä kertaa ja voitimme teknologia- ja markkinointiviestintätoimistot -kategorian.

Vuoden Toimisto 2018 -voitto on osoitus siitä, että teemme oikeita asioita. Olemme rikkoneet toimistojen perinteisiä toiminta- ja palvelumalleja, palauttaneet datan asiakkaillemme, priorisoineet asiakkaidemme etuja, kuunnelleet asiantuntijoitamme ja kehittäneet toimistoamme yhdessä alusta alkaen asiantuntijoidemme ja asiakkaidemme ehdoilla.

Haluamme muuttaa toimialaa ja auttaa asiakkaitamme tekemään parempaa digitaalista liiketoimintaa ja markkinointia. Samalla olemme rakentamassa asiantuntijatoimistoa, joka houkuttelee alan parhaita osaajia ja työpaikkaa, josta ei haluta lähteä pois.

Huolimatta nopeasta kasvusta olemme onnistuneet pitämään työmme laadun ja asiakastyytyväisyyden korkeana. Uskomme, että erikoistuminen ja syväosaaminen ovat niitä asioita, joita asiakkaamme odottavat meiltä jatkossakin. Aiomme kehittyä ja kasvaa toimistona asiantuntijoidemme ja asiakkaidemme ehdoilla keskittyen poikkeuksellisen asiakastyytyväisyyden tavoitteluun. Ensi vuonna olemme kilpailussa varmasti mukana ja haluamme näyttää, että asiakastyytyväisyytemme on vähintään yhtä korkealla tasolla ellei jopa korkeampi.

Suuret kiitokset huippuosaaville asiantuntijoillemme ja kaikille asiakkaillemme, jotka ovat mahdollistaneet meidän tarinan!

Lue lisää aiheesta:

Markkinointi&Mainonta: Vuoden toimisto -tutkimuksen voittaja OIKIO valitsee asiakkaansa huolella
ALMA MEDIA: Vuoden toimisto 2018 -tutkimuksen parhaat toimistot on julkistettu

Vuoden Toimisto -tutkimus järjestettiin Suomessa nyt toista kertaa ja tällä kertaa painotettiin erityisesti toimistojen digitaalista osaamista. Tutkimukseen osallistui 56 toimistoa ja 905 markkinointipäättäjää. Toimistoja arvioitiin yhdessä asiakkaiden kanssa lukuisilla eri kriteereillä kuten toimiston liiketoimintaosaaminen, digiosaaminen, projektien johtaminen, asiakkaan kokema arvo, tulokset ja asiakkaan vaihtohalukkuus. Lisätietoa: vuodentoimisto.fi

Artikkelin kirjoittaja

Niilo Relander

Olen ollut alalla vuodesta 2007 ja edeltävät seitsemän vuotta tunnetuimmissa web-analytiikkataloissa. Erityisen kiinnostunut olen web-analytiikasta, markkinointiteknologioista ja digitaalisen liiketoiminnan kehittämisestä.