Miksi olet digitaalisen markkinoinnin konsultti?
Hain opiskeluiden jälkeen digitaalisen markkinoinnin harjoittelijaksi ilman sen kummempaa tietämystä alasta. Huomasin kuitenkin nopeasti, että valinta oli oikea, sillä innostuin alan tarjoamista loputtomista oppimismahdollisuuksista. Oma osaaminen on kehittynyt vuosien varrella paljon, mutta myös ala kehittyy niin kovaa tahtia, että uuden oppimisen mahdollisuudet eivät ole ainakaan vähentyneet. Myös erilaisten yritysten kanssa toimiessa pääsen tutustumaan moniin erilaisiin toimialoihin ja niiden erityispiirteisiin, mikä tuo mielenkiintoa ja vaihtelua työpäiviin.
Mistä ammatillisesta saavutuksestasi olet ylpeä?
Olen ylpeä siitä, että yhdessä asiakkaiden ja tiimikavereiden kanssa saavutamme hyviä tuloksia jatkuvasti, toinen toisiltamme oppien. Tulosten parantaminen on aina mukavaa, mutta parhaalta tuntuu hyvät ja luottamukseen perustuvat suhteet niin asiakkaiden, kuin työkavereidenkin kanssa.
Mitä ammatillisia haaveita sinulla on?
Haluan kehittyä mahdollisimman hyväksi oman syväosaamisalueeni SEMin osalta. Digitaalisen markkinoinnin piiriin kuuluu kuitenkin niin paljon eri osa-alueita, että tavoitteenani on myös kehittyä “vähän kaikessa”, varsinkin datan hyödyntämisessä ja tulkitsemisessa, sekä strategisessa ajattelussa.