Miksi olet digitaalisen markkinoinnin konsultti?
Markkinointi alana on aina kiinnostanut minua ja päädyinkin ammattikorkeakouluun opiskelemaan kansainvälistä markkinointia. Opintojen jälkeen polkuni kuitenkin johti muihin töihin. Kunnes 2012 perustin oman yrityksen, jonka markkinointia tehdessäni muistin jälleen, kuinka siitä nautin. 2016 halusin päivittää osaamistani ja pääsin silloiseen Googlen AdWords Academyyn. Siitä lähtien olenkin tehnyt digimarkkinointia päätyökseni. Digimarkkinoinnissa erityisesti kiehtoo asioiden nopea kehitys ja kuinka omaa osaamista täytyy pitää jatkuvasti yllä.
Mistä ammatillisesta saavutuksesta olet ylpeä?
Olen siinä mielessä todella onnekas, että mieleeni tulee useampiakin saavutuksia. Erityisen ylpeä olen kuitenkin siitä, että sain kehitettyä erään suomalaisen yrityksen Google-mainonnan sellaiselle tasolle, että siitä tehtiin kansainvälinen case-esimerkki. Toinen ammatillinen saavutus, josta olen kovin onnellinen, on kun tiimi äänesti minut yksimielisesti palkintomatkalle.
Mitä ammatillisia haaveita sinulla on?
Haaveena on oman osaamisen kehittämisen lisäksi saada hoitaa jonkun suomalaisen design-yrityksen verkkokaupan Google-mainontaa. Haaveissa myös osaamisen laajentaminen hakukoneoptimoinnin puolelle, jolloin minulla olisi kokonaisvaltaisempi osaaminen asiakkaideni näkyvyyden parantamisesta Googlessa.