
KERRO LYHYESTI ITSESTÄSI
Olen ironisesti kiinnostunut käyttäjän yksityisyyden suojelemisesta, joten analytiikan tekeminen järkevästi ja tehokkaasti, myös yksilöä kunnioittaen, on yksi meriiteistäni.
MIKSI OLEN DIGITAALISEN MARKKINOINNIN KONSULTTI?
Tiesin jo kauan sitten ennen työuran aloittamista suuntaavani digitaalisen markkinoinnin pariin, olen työstänyt agendaani siitä lähtien. Aloitin urani verkkomainonnan parissa, lähinnä Google Adsin ja sivustokehityksen parissa, tämän myötä analytiikka on aina ollut osa työtäni. Olen aina kokenut toimenpiteiden mitattavuuden elintärkeäksi digitaalisessa liiketoiminnassa. Digitaalisessa maailmassa emme “näe” asiakkaitamme, emmekä pysty mututuntumalla sanomaan mitään toiminnan kannattavuudesta. Web analytiikkaa hyödyntämällä voimme mitata ja johtaa tekemistä, jopa tehokkaammin kuin perinteisessä kivijalkatoiminnassa.
Konsultiksi ryhdyin kun oivalsin keskittyä työssäni täysillä analytiikkaan. Olen päässyt kehittämään osaamistani Suomen parhaiden tekijöiden kanssa ja viemään osaamistani myös asiakasyrityksille. Haluan istua asiakkaideni kanssa pöydän samalla puolen ja kehittää toimintaa yhdessä, näin koen kaikkien saavan parhaita ja pitkälle kantavia tuloksia.
MISTÄ AMMATILLISESTA SAAVUTUKSISTA OLET YLPEÄ?
Olen ylpeä siitä, että voin sanoa nauttivani työstäni ja tehdä töitä intohimolla alaa kohtaan.
MITÄ HAAVEITA SINULLA ON?
Haaveilen osaamisen tasosta, jossa voin edesauttaa osaltani alan ja työkalujen kehittämistä. Olen kuitenkin hyvin optimistinen tavoitteiden kanssa, sillä tiedän olevani itse kontrollissa oman oppimiseni kehityksestä ja haave on hyvinkin realistinen, vaikkakin pitkäaikainen.
Haaveilen ajoittain myös vehreistä niityistä ja kirkkaana virtaavista puroista, onneksemme molempia riittää Suomessa!