Selja Selenius

Selja Selenius

Lead Programmatic Consultant

Kerro lyhyesti itsestäsi

Päädyin opiskelemaan graafista suunnittelua pääkaupunkiseudulle Pikku G:n ja Matti Vanhasen kotikulmilta. Kaikki alkoi muutaman bannerin tuotannosta ja tässä sitä ollaan. Luovuus ja analyyttisyys ovat iso osa minua. Olen päässyt suunnittelemaan, toteuttamaan ja kehittämään monien eri kokoisten asiakkuuksien digimarkkinointia hyvin monipuolisesti.

Miksi olet digitaalisen markkinoinnin konsultti?

Sain ensimmäisen tietokoneeni 1997 ja uskoakseni siitä se kaikki lähti. Digitaalisuus ja markkinointi kiinnostivat jo varhain, joten tämä urapolku taisi olla loppujen lopuksi aika looginen vaihtoehto. Pidän siitä, että voin reaaliaikaisesti nähdä minkälaiset toimenpiteet ovat kannattavia ja mitkä eivät. Myös asioiden testaaminen on kivaa ja opettavaista.

Mistä ammatillisesta saavutuksestasi olet ylpeä?

On ollut hienoa ja kannustavaa saada asiakkailta positiivista palautetta. Ohjelmallisen ostamisen jalkauttaminen asiakkaiden jokapäiväiseen digitekemiseen ja sitä kautta isommassa kuvassa myös osaksi liiketoimintaa on ollut vuosien saatossa ammatillisesti kehittävä haaste.

Mitä ammatillisia haaveita sinulla on?

Digimarkkinointi elää ja muuttuu alana kovaa vauhtia ja tahdon pysyä kehityksen aallonharjalla. Tulevaisuudessa haaveenani on oppia lisää koodaamisesta ja web-analytiikasta.