Maksuton 3. osapuolen näkemys online-markkinointisi nykytilasta

Tarjoamme maksutta kokeneiden asiantuntijoiden näkemykset ja suositukset markkinointisi nykytilasta. Auditoinnit paljastavat kehityskohteet ja sisältävät konkreettiset toimenpidesuositukset tuloksien kasvattamiseksi.

Neljä syytä tehdä auditointi

SAAT ULKOPUOLISEN NÄKEMYKSEN ONLINE-MARKKINOINTISI NYKYTILASTA

Kaipaatko juuri nyt ulkopuolisen apua online-markkinointisi kanssa? Nyt voit saada tukea maksuttomasti niin SEO:n, SEM:in kuin Facebook-mainonnan osalta.

KASVATA ONLINE-KANAVIEN MYYNTIÄ

Auditoinnin avulla tunnistetaan heikkoudet ja pullonkaulat, joita kehittämällä kasvatat markkinointisi tehokkuutta, kohdennat viestisi tarkemmin ja lisäät markkinoinnin ja mainonnan tuottamaa myyntiä.

SAAT SELKEÄT KEHITYSIDEAT HETI TOTEUTETTAVIKSI

Auditointimme tuottavat usein noin 100 sivuisia raportteja. Saat niistä paljon teoriatietoa, mutta erityisesti hyvin käytännöllisiä kehitysideoita.

VÄISTÄ PAHIN TAPAUS

Pahimmissa tapauksissa auditoimamme mainostilit ovat heittäneet hukkaan kymmeniä tuhansia euroja vuodessa. Eikö tämänkin rahan käyttäisi mieluummin paremmin?

Auditointi on helppoa sinulle

Saat käsiisi parhaat tulokset, kun:
1 Olet meille avoin liiketoiminnastanne ja tavoitteistanne.
2 Kerrot meille tärkeimmät kilpailijanne.
3 Annat meille oikeudet käyttämiisi analytiikka- ja mainosjärjestelmiin.
Auditoinnin aikana saamia tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja vain auditoinnin ajan. Työmme jälkeen saatte kaikki tiedot ja työmme tulokset käyttöönne.

Valitse auditointi

Auditointi on maksuton työnäytteemme ja sen tuottamat tulokset ovat tunnettuja naurettavan pitkästä ja hyödyllisestä esityksestämme. Kun haluat kolmannen osapuolen nykytekemisesi tilasta, voit pyytää meiltä apua.

SEM-auditointi

Google Ads -mainostili kannattaa auditoida säännöllisesti. Auditointi paljastaa tilin heikkoudet ja kehityskohteet ja parhaimmillaan auditointi voi moninkertaistaa mainontasi tehot. Lunasta Suomen edistyneimmillä menetelmillä tehtävä maksuton auditointi.

Tutustu tarkemmin

SEO-auditointi

Löydettävyysauditoinnilla saat Suomen kovimman SEO-tiimin asiantuntijan näkemyksen verkkopalvelusi orgaanisesta hakukonelöydettävyydestä. Auditointi sisältää konkreettiset toimenpidesuositukset verkkopalvelusi kehittämiseksi.

Tutustu tarkemmin

Facebook Ads -auditointi

Facebook-mainonta on myös parhaimmillaan konversiokeskeinen kanava, jonka myynnillinen tuottavuus on syytä auditoida säännöllisesti. Facebook Ads -auditointi sisältää konkreettiset toimenpidesuositukset Facebook-mainontasi kehittämiseksi.

Tutustu tarkemmin

Ohjelmallisen mainonnan auditointi

Ohjelmallisen mainonnan auditoinnilla saat ulkopuolisen kokeneen display-mainonnan asiantuntijan näkemyksen mainontasi nykytilasta ja konkreettiset kehitysideat mainontasi tuottavuuden kasvattamiseksi.

Lue lisää

Ole meihin yhteydessä online-markkinointisi auditoinnista!

Yhteydenottopyyntösi jälkeen olemme sinuun yhteydessä vuorokauden sisään ja ehdotamme sinulle, miten voisimme edetä.