Maksuton 3. osapuolen näkemys digimarkkinointisi nykytilasta
Tarjoamme maksutta kokeneiden asiantuntijoiden näkemykset ja suositukset markkinointisi nykytilasta. Auditoinnit paljastavat kehityskohteet ja sisältävät konkreettiset toimenpidesuositukset tuloksien kasvattamiseksi.
Valitse auditointi
SEM-auditointi
Google Ads -mainostili kannattaa auditoida säännöllisesti. Auditointi paljastaa tilin heikkoudet ja kehityskohteet ja parhaimmillaan auditointi voi moninkertaistaa mainontasi tehot. Lunasta Suomen edistyneimmillä menetelmillä tehtävä maksuton auditointi.
Tutustu tarkemminSEO-auditointi
Löydettävyysauditoinnilla saat Suomen kovimman SEO-tiimin asiantuntijan näkemyksen verkkopalvelusi orgaanisesta hakukonelöydettävyydestä. Auditointi sisältää konkreettiset toimenpidesuositukset verkkopalvelusi kehittämiseksi.
Tutustu tarkemminFacebook Ads -auditointi
Facebook-mainonta on myös parhaimmillaan konversiokeskeinen kanava, jonka myynnillinen tuottavuus on syytä auditoida säännöllisesti. Facebook Ads -auditointi sisältää konkreettiset toimenpidesuositukset Facebook-mainontasi kehittämiseksi.
Tutustu tarkemminOhjelmallisen mainonnan auditointi
Ohjelmallisen mainonnan auditoinnilla saat ulkopuolisen kokeneen display-mainonnan asiantuntijan näkemyksen mainontasi nykytilasta ja konkreettiset kehitysideat mainontasi tuottavuuden kasvattamiseksi.
Tutustu tarkemminNeljä syytä tehdä auditointi

SAAT ULKOPUOLISEN NÄKEMYKSEN DIGIMARKKINOINTISI NYKYTILASTA
Kaipaatko juuri nyt ulkopuolisen apua digimarkkinointisi kanssa? Nyt voit saada tukea maksuttomasti niin SEO:n, SEM:in kuin Facebook-mainonnan osalta.

KASVATA DIGIKANAVIEN MYYNTIÄ
Auditoinnin avulla tunnistetaan heikkoudet ja pullonkaulat, joita kehittämällä kasvatat markkinointisi tehokkuutta, kohdennat viestisi tarkemmin ja lisäät markkinoinnin ja mainonnan tuottamaa myyntiä.

SAAT SELKEÄT KEHITYSIDEAT HETI TOTEUTETTAVIKSI
Auditointimme tuottavat usein noin 100 sivuisia raportteja. Saat niistä paljon teoriatietoa, mutta erityisesti hyvin käytännöllisiä kehitysideoita.

VÄISTÄ PAHIN TAPAUS
Pahimmissa tapauksissa auditoimamme mainostilit ovat heittäneet hukkaan kymmeniä tuhansia euroja vuodessa. Eikö tämänkin rahan käyttäisi mieluummin paremmin?