Antti Hissa

Senior Web Analyst

KERRO LYHYESTI ITSESTÄSI

Olen ironisesti kiinnostunut käyttäjän yksityisyyden suojasta verkossa, joten analytiikan tekeminen järkevästi ja tehokkaasti, myös yksilöä kunnioittaen, on yksi meriiteistäni.

MIKSI OLEN DIGITAALISEN MARKKINOINNIN KONSULTTI?

Tiesin jo kauan sitten ennen työuran aloittamista suuntaavani digitaalisen markkinoinnin pariin. Aloitin urani verkkomainonnan parissa, Google Adsin ja sivustokehityksen parissa, tämän myötä analytiikka on aina ollut osa työtäni. Olen aina kokenut mitattavuuden elintärkeäksi digitaalisessa liiketoiminnassa. Digitaalisessa maailmassa emme “näe” asiakkaitamme, emmekä pysty mututuntumalla sanomaan toiminnan kannattavuudesta. Hyvin toteutetun web analytiikan avulla voimme mitata ja johtaa tekemistä, jopa tehokkaammin kuin perinteisessä kivijalkatoiminnassa.

Konsultiksi ryhdyin ymmärtäessäni analytiikan olevan oma pelikenttäni. Olen päässyt kehittämään osaamistani Suomen parhaiden tekijöiden kanssa ja viemään osaamistani myös asiakasyrityksille. Haluan istua asiakkaideni kanssa pöydän samalla puolen ja kehittää toimintaa yhdessä, näin koen kaikkien saavan parhaita ja pitkälle kantavia tuloksia.

MISTÄ AMMATILLISESTA SAAVUTUKSISTA OLET YLPEÄ?

Olen ylpeä siitä, että voin sanoa nauttivani työstäni ja tehdä töitä intohimolla alaa kohtaan.

MITÄ HAAVEITA SINULLA ON?

Haaveilen osaamisen tasosta, jossa voin edesauttaa osaltani alan ja työkalujen kehittämistä. Olen kuitenkin hyvin optimistinen tavoitteiden kanssa, sillä tiedän olevani itse vetovastuussa oman oppimiseni kehityksestä ja haave on hyvinkin realistinen, vaikkakin pitkäaikainen.

Haaveilen ajoittain myös vehreistä niityistä ja kirkkaana virtaavista puroista, onneksemme molempia riittää Suomessa!