Konversio-optimointi

Konversio-optimoinnin avulla liiketoimintasi saa enemmän tuloksia samalla budjetilla
Hyödynnämme dataa ja käyttäjäymmärrystä konversio-optimoinnin apuna, jotta saamme muunnettua verkkosivun kävijät tehokkaammin asiakkaiksi.
Syyt tehdä konversio-optimointia kanssamme
Datavetoinen lähestymistapa
Käytämme analytiikkaa, A/B-testausta ja käyttäjädataa tunnistaaksemme sivustosi kriittisimmät kehityskohdat. Ratkaisumme perustuvat mitattaviin tuloksiin, ei arvailuun.


Käyttäjäkokemuksen huomiointi
Konversiot eivät ole pelkästään numeroita – ne syntyvät, kun käyttäjäkokemus on intuitiivinen ja ostopolku sujuva. Astumme asiakkaan saappaisiin ymmärtääksemme, miten sivu kävijät siirtyvät helpommin asiakkaiksi.
Jatkuva kehitys ja optimointi
Konversio-optimointi ei ole kertaluonteinen projekti, vaan jatkuvaa parantamista. Seuraamme dataa, testaamme eri ratkaisuja ja kehitämme strategiaasi jatkuvasti, jotta saat maksimaalisen hyödyn markkinointipanostuksistasi.

Haluatko tehostaa markkinointibudjetin käyttöä konversio-optimoinnilla?
Tiimi

Julius Kuutti
Data Analytics Lead

Aleksi Rastas
Marketing Data Lead

Krista Tikka
Web Analyst

Juho Kajava
Digital Analyst
Ajankohtaista
Toimiiko tekoälyllä tuotettu sisältö hakukoneissa?
Tekoälyn käyttö sisällöntuotannossa on kasvanut viime vuosina. Samalla on syntynyt runsaasti keskustelua ja huolia siitä, miten Google suhtautuu tekoälyavusteiseen sisältöön. Verkossa kiertää sitkeästi myytti, jonka mukaan hakukone automaattisesti...
Kun tekoälystä tulee asiakas – onko markkinoinnin uusi kohderyhmä syntymässä?
Kuvitellaan, että haluat ostaa uudet juoksukengät, mutta sen sijaan että selaat verkkokauppoja ja vertailet vaihtoehtoja tuntikausia, annat äänikomennon: "Tekoälyassistentti, tilaa minulle uudet neutraalin askeleen juoksukengät, joiden maksimihinta...
Smart Commerce Nordic 2025: 3 keskeistä trendiä ja toimenpidettä verkkokaupan kasvuun
Yli 200 verkkokaupan ammattilaista kokoontui Vanhalle ylioppilastalolle kuulemaan alan huippuasiantuntijoiden näkemyksiä digitaalisen kaupan tulevaisuudesta. Tapahtuma tarjosi markkinointijohdolle kattavan katsauksen nouseviin trendeihin,...