Konversio-optimointi

Konversio-optimoinnin avulla liiketoimintasi saa enemmän tuloksia samalla budjetilla
Hyödynnämme dataa ja käyttäjäymmärrystä konversio-optimoinnin apuna, jotta saamme muunnettua verkkosivun kävijät tehokkaammin asiakkaiksi.
Syyt tehdä konversio-optimointia kanssamme
Datavetoinen lähestymistapa
Käytämme analytiikkaa, A/B-testausta ja käyttäjädataa tunnistaaksemme sivustosi kriittisimmät kehityskohdat. Ratkaisumme perustuvat mitattaviin tuloksiin, ei arvailuun.


Käyttäjäkokemuksen huomiointi
Konversiot eivät ole pelkästään numeroita – ne syntyvät, kun käyttäjäkokemus on intuitiivinen ja ostopolku sujuva. Astumme asiakkaan saappaisiin ymmärtääksemme, miten sivu kävijät siirtyvät helpommin asiakkaiksi.
Jatkuva kehitys ja optimointi
Konversio-optimointi ei ole kertaluonteinen projekti, vaan jatkuvaa parantamista. Seuraamme dataa, testaamme eri ratkaisuja ja kehitämme strategiaasi jatkuvasti, jotta saat maksimaalisen hyödyn markkinointipanostuksistasi.

Haluatko tehostaa markkinointibudjetin käyttöä konversio-optimoinnilla?
Tiimi

Julius Kuutti
Data Analytics Lead

Aleksi Rastas
Marketing Data Lead

Krista Tikka
Web Analyst

Juho Kajava
Digital Analyst
Ajankohtaista
Mainonnan mittaamisen ja tehokkaan ohjaamisen kulmakivet vuonna 2025 – Googlen Think Measurement 2025
Tapahtuman agenda koostui esityksistä, keskusteluista ja verkostoitumisesta muiden alan asiantuntijoiden kanssa. Esittäjien joukossa oli Googlen asiantuntijoiden lisäksi edustettuna mainostajia ja ulkopuolisia asiantuntijoita. OIKIO:lta...
Google Ads vuonna 2025 – 4 tärkeintä asiaa markkinoijalle
Aamupalatapahtuma "Google Ads in 2025 – What Agencies Need to Know" tarjosi erityisesti Google Ads -ammattilaisille ja markkinointitoimistoille selkeän näkymän siihen, mihin mainosalusta kehittyy seuraavaksi ja miten siihen kannattaa varautua jo...
Toimiiko tekoälyllä tuotettu sisältö hakukoneissa?
Tekoälyn käyttö sisällöntuotannossa on kasvanut viime vuosina. Samalla on syntynyt runsaasti keskustelua ja huolia siitä, miten Google suhtautuu tekoälyavusteiseen sisältöön. Verkossa kiertää sitkeästi myytti, jonka mukaan hakukone automaattisesti...