Konversio-optimointi

Konversio-optimoinnin avulla liiketoimintasi saa enemmän tuloksia samalla budjetilla
Hyödynnämme dataa ja käyttäjäymmärrystä konversio-optimoinnin apuna, jotta saamme muunnettua verkkosivun kävijät tehokkaammin asiakkaiksi.
Syyt tehdä konversio-optimointia kanssamme
Datavetoinen lähestymistapa
Käytämme analytiikkaa, A/B-testausta ja käyttäjädataa tunnistaaksemme sivustosi kriittisimmät kehityskohdat. Ratkaisumme perustuvat mitattaviin tuloksiin, ei arvailuun.


Käyttäjäkokemuksen huomiointi
Konversiot eivät ole pelkästään numeroita – ne syntyvät, kun käyttäjäkokemus on intuitiivinen ja ostopolku sujuva. Astumme asiakkaan saappaisiin ymmärtääksemme, miten sivu kävijät siirtyvät helpommin asiakkaiksi.
Jatkuva kehitys ja optimointi
Konversio-optimointi ei ole kertaluonteinen projekti, vaan jatkuvaa parantamista. Seuraamme dataa, testaamme eri ratkaisuja ja kehitämme strategiaasi jatkuvasti, jotta saat maksimaalisen hyödyn markkinointipanostuksistasi.

Haluatko tehostaa markkinointibudjetin käyttöä konversio-optimoinnilla?
Tiimi

Julius Kuutti
Data Analytics Lead

Aleksi Rastas
Marketing Data Lead

Krista Tikka
Web Analyst

Juho Kajava
Digital Analyst
Ajankohtaista
Paranna tekoälyn vastauksia rikastamalla niitä yrityksesi datalla
Tekoälyn merkitys yritysten toiminnassa on alkanut ottaa jalansijaa. Tekoäly tarjoaa mahdollisuuksia tehostaa prosesseja ja saada tehtyä töitä, jotka ovat jääneet tekemättä liian vähäisten resurssien vuoksi. Omien kokemusteni myötä yritysten...
OIKIO mullistaa digimarkkinoinnin uusilla tekoälytyökaluilla- tulevaisuudessa 99% sisällöstä suoraan käyttövalmista
OIKIO panostaa omiin teknologioihin ja on kehittänyt digimarkkinoinnin tueksi tekoälytyökaluja, jotka helpottavat markkinoinnin rutiinitöitä. Tavoitteena on päästä tilanteeseen, jossa 99% kaikesta tekoälyllä tuotetusta sisällöstä on suoraan...
Keskity olennaiseen ja kasvata vaikutusta – nostot International Search Summit -tapahtumasta
International Search Summit järjestettiin Barcelonassa, Espanjassa loppuvuodesta 2024, ja tässä kirjoituksessa kootaan yhteen seminaarin tärkeimmät kohokohdat. OIKIOlta paikalle matkustivat Miia Holmala ja Jaana Räsänen hakemaan inspiraatiota ja...