Lead Agency -malli

Strategista johtajuutta kansainvälisen markkinoinnin hallintaan

OIKIOn Lead Agency -malli on strateginen lähestymistapa, joka on suunniteltu monikanavaisen markkinoinnin ja sidosryhmien yhteistyön tehokkaaseen hallintaan. Mallin avulla varmistat selkeän koordinoinnin ja vastuunjaon eri osapuolten välillä.

 

Selkeä suunta ja vastuunjako

Globaalin markkinoinnin johtaminen voi olla vaikeaa ilman selkeää strategista suuntaa ja vastuunjakoa. Olemme kehittäneet OIKIOn oman Lead Agency -mallin, joka perustuu kokemukseemme kansainvälisten yritysten markkinoinnista. 

    Yhteistyö tuo menestystä

    Lead Agency -mallimme keskittää johtajuuden, mutta ylläpitää tiivistä yhteistyötä eri sidosryhmien ja kumppaneiden kanssa. Tämä takaa tehokkaan markkinoinnin, joka toimii yhtenäisesti yrityksesi tavoitteiden saavuttamiseksi.

    Mitä Lead Agency -malli sisältää?

     

    • Strateginen perusta: Selkeä suunnitelma, joka tukee liiketoimintatavoitteita.
    • Selkeä viestintä: Roolit ja vastuut määritellään tarkasti RACI-matriisin avulla.
    • Toiminnallisuus: Prosessit ja työkalut optimoidaan tehokkuuden takaamiseksi.
    • Yhteistyö: Kaikki osapuolet toimivat yhteisten tavoitteiden mukaisesti.

    Tarvitsetko apua kansainvälisen digimarkkinoinnin johtamiseen?

    Ajankohtaista

    Tekoälyoptimointi eli GEO/AEO

    Tekoälyoptimointi eli GEO/AEO

    Tekoälyoptimoinnin (GEO/AEO) tavoitteena on varmistaa sisällön näkyvyys ChatGPT:n, Copilotin ja muiden tekoälypalveluiden vastauksissa. Tämä korostaa sisällön luotettavuuden ja laadun merkitystä. Hakukoneoptimointiin on tullut uusi ulottuvuus:...

    lue lisää

    Tiimi

    Riku Kiljunen

    Riku Kiljunen

    Senior SEO Consultant

    Mirkka Mussalo

    Mirkka Mussalo

    Head of Customers

    Katja Kokko

    Katja Kokko

    Chief Customer Officer

    Essi Martevo

    Essi Martevo

    Senior SEO Consultant