Lead Agency -malli

Strategista johtajuutta kansainvälisen markkinoinnin hallintaan
OIKIOn Lead Agency -malli on strateginen lähestymistapa, joka on suunniteltu monikanavaisen markkinoinnin ja sidosryhmien yhteistyön tehokkaaseen hallintaan. Mallin avulla varmistat selkeän koordinoinnin ja vastuunjaon eri osapuolten välillä.
Selkeä suunta ja vastuunjako
Globaalin markkinoinnin johtaminen voi olla vaikeaa ilman selkeää strategista suuntaa ja vastuunjakoa. Olemme kehittäneet OIKIOn oman Lead Agency -mallin, joka perustuu kokemukseemme kansainvälisten yritysten markkinoinnista.


Yhteistyö tuo menestystä
Lead Agency -mallimme keskittää johtajuuden, mutta ylläpitää tiivistä yhteistyötä eri sidosryhmien ja kumppaneiden kanssa. Tämä takaa tehokkaan markkinoinnin, joka toimii yhtenäisesti yrityksesi tavoitteiden saavuttamiseksi.
Mitä Lead Agency -malli sisältää?
- Strateginen perusta: Selkeä suunnitelma, joka tukee liiketoimintatavoitteita.
- Selkeä viestintä: Roolit ja vastuut määritellään tarkasti RACI-matriisin avulla.
- Toiminnallisuus: Prosessit ja työkalut optimoidaan tehokkuuden takaamiseksi.
- Yhteistyö: Kaikki osapuolet toimivat yhteisten tavoitteiden mukaisesti.
Tarvitsetko apua kansainvälisen digimarkkinoinnin johtamiseen?
Ajankohtaista
Toimiiko tekoälyllä tuotettu sisältö hakukoneissa?
Tekoälyn käyttö sisällöntuotannossa on kasvanut viime vuosina. Samalla on syntynyt runsaasti keskustelua ja huolia siitä, miten Google suhtautuu tekoälyavusteiseen sisältöön. Verkossa kiertää sitkeästi myytti, jonka mukaan hakukone automaattisesti...
Kun tekoälystä tulee asiakas – onko markkinoinnin uusi kohderyhmä syntymässä?
Kuvitellaan, että haluat ostaa uudet juoksukengät, mutta sen sijaan että selaat verkkokauppoja ja vertailet vaihtoehtoja tuntikausia, annat äänikomennon: "Tekoälyassistentti, tilaa minulle uudet neutraalin askeleen juoksukengät, joiden maksimihinta...
Smart Commerce Nordic 2025: 3 keskeistä trendiä ja toimenpidettä verkkokaupan kasvuun
Yli 200 verkkokaupan ammattilaista kokoontui Vanhalle ylioppilastalolle kuulemaan alan huippuasiantuntijoiden näkemyksiä digitaalisen kaupan tulevaisuudesta. Tapahtuma tarjosi markkinointijohdolle kattavan katsauksen nouseviin trendeihin,...
Tiimi

Riku Kiljunen
Senior SEO Consultant

Mirkka Mussalo
Head of Customers

Katja Kokko
Chief Customer Officer

Essi Martevo
Senior SEO Consultant