Lead Agency -malli

Strategista johtajuutta kansainvälisen markkinoinnin hallintaan
OIKIOn Lead Agency -malli on strateginen lähestymistapa, joka on suunniteltu monikanavaisen markkinoinnin ja sidosryhmien yhteistyön tehokkaaseen hallintaan. Mallin avulla varmistat selkeän koordinoinnin ja vastuunjaon eri osapuolten välillä.
Selkeä suunta ja vastuunjako
Globaalin markkinoinnin johtaminen voi olla vaikeaa ilman selkeää strategista suuntaa ja vastuunjakoa. Olemme kehittäneet OIKIOn oman Lead Agency -mallin, joka perustuu kokemukseemme kansainvälisten yritysten markkinoinnista.


Yhteistyö tuo menestystä
Lead Agency -mallimme keskittää johtajuuden, mutta ylläpitää tiivistä yhteistyötä eri sidosryhmien ja kumppaneiden kanssa. Tämä takaa tehokkaan markkinoinnin, joka toimii yhtenäisesti yrityksesi tavoitteiden saavuttamiseksi.
Mitä Lead Agency -malli sisältää?
- Strateginen perusta: Selkeä suunnitelma, joka tukee liiketoimintatavoitteita.
- Selkeä viestintä: Roolit ja vastuut määritellään tarkasti RACI-matriisin avulla.
- Toiminnallisuus: Prosessit ja työkalut optimoidaan tehokkuuden takaamiseksi.
- Yhteistyö: Kaikki osapuolet toimivat yhteisten tavoitteiden mukaisesti.
Tarvitsetko apua kansainvälisen digimarkkinoinnin johtamiseen?
Ajankohtaista
Mainonnan mittaamisen ja tehokkaan ohjaamisen kulmakivet vuonna 2025 – Googlen Think Measurement 2025
Tapahtuman agenda koostui esityksistä, keskusteluista ja verkostoitumisesta muiden alan asiantuntijoiden kanssa. Esittäjien joukossa oli Googlen asiantuntijoiden lisäksi edustettuna mainostajia ja ulkopuolisia asiantuntijoita. OIKIO:lta...
Google Ads vuonna 2025 – 4 tärkeintä asiaa markkinoijalle
Aamupalatapahtuma "Google Ads in 2025 – What Agencies Need to Know" tarjosi erityisesti Google Ads -ammattilaisille ja markkinointitoimistoille selkeän näkymän siihen, mihin mainosalusta kehittyy seuraavaksi ja miten siihen kannattaa varautua jo...
Toimiiko tekoälyllä tuotettu sisältö hakukoneissa?
Tekoälyn käyttö sisällöntuotannossa on kasvanut viime vuosina. Samalla on syntynyt runsaasti keskustelua ja huolia siitä, miten Google suhtautuu tekoälyavusteiseen sisältöön. Verkossa kiertää sitkeästi myytti, jonka mukaan hakukone automaattisesti...
Tiimi

Riku Kiljunen
Senior SEO Consultant

Mirkka Mussalo
Head of Customers

Katja Kokko
Chief Customer Officer

Karin Westin
Senior Digital Marketing Spesialist