Mainostilin auditointi

Teemme Google Ads- ja Meta-tilien auditointeja
Saat asiantuntijan näkemyksen Google Ads -tilisi tai sosiaalisen median mainostilisi nykytilasta. Auditoinnin jälkeen tiedät tarkasti, miten mainontaa voisi operoida entistä kustannustehokkaammin ja tavoitteellisemmin jatkossa.
Syyt tehdä mainonnan auditointi kanssamme
Kasvata tehokkuutta ja säästä
Auditoinnin avulla tunnistetaan mainostilin heikkoudet ja pullonkaulat, joita kehittämällä kasvatat mainontasi tehokkuutta, kohdennat viestisi tarkemmin ja lisäät mainonnan tuottamaa myyntiä.


Selkeät ohjeet ja kehitysideat
Emme ainoastaan osoita, mitkä asiat kaipaavat parantamista, vaan kerromme konkreettiset toimenpiteet mainonnan tulosten ja kustannustehokkuuden kasvattamiseksi.
Ulkopuolinen asiantuntija auttaa
Saat ulkopuolisen kokeneen asiantuntijan näkemyksen Google Ads – ja Meta-mainostilisi nykytilanteesta totuutta kaunistelematta.

Mitä mainostilin auditointi sisältää?
- Nykytilanteen huolellinen kartoitus valitsemasi mainostilin osin (Google Ads, Meta tai LinkedIn)
- Yrityksen tavoitteiden kirkastaminen ja mainonnan tulokset sitä vasten
- Datan laadun analysointi
- Mainonnan kehityskohteiden selkeä listaus
- Konkreettiset ratkaisuehdotukset jatkoon
Haluatko tilata mainonnan auditoinnin?
Tiimi

Aleksi Vähäkoitti
Lead Paid Search Consultant

Taru Paavola
Lead Paid Social Consultant

Miikka-Markus Leskinen
Senior Digital Marketing Specialist

Laura Aaltonen
Senior Digital Marketing Specialist
Ajankohtaista
Toimiiko tekoälyllä tuotettu sisältö hakukoneissa?
Tekoälyn käyttö sisällöntuotannossa on kasvanut viime vuosina. Samalla on syntynyt runsaasti keskustelua ja huolia siitä, miten Google suhtautuu tekoälyavusteiseen sisältöön. Verkossa kiertää sitkeästi myytti, jonka mukaan hakukone automaattisesti...
Kun tekoälystä tulee asiakas – onko markkinoinnin uusi kohderyhmä syntymässä?
Kuvitellaan, että haluat ostaa uudet juoksukengät, mutta sen sijaan että selaat verkkokauppoja ja vertailet vaihtoehtoja tuntikausia, annat äänikomennon: "Tekoälyassistentti, tilaa minulle uudet neutraalin askeleen juoksukengät, joiden maksimihinta...
Smart Commerce Nordic 2025: 3 keskeistä trendiä ja toimenpidettä verkkokaupan kasvuun
Yli 200 verkkokaupan ammattilaista kokoontui Vanhalle ylioppilastalolle kuulemaan alan huippuasiantuntijoiden näkemyksiä digitaalisen kaupan tulevaisuudesta. Tapahtuma tarjosi markkinointijohdolle kattavan katsauksen nouseviin trendeihin,...