Mainostilin auditointi

Teemme Google Ads-, LinkedIn- ja Meta-tilien auditointeja
Saat asiantuntijan näkemyksen Google Ads -tilisi tai sosiaalisen median mainostilisi nykytilasta. Auditoinnin jälkeen tiedät tarkasti, miten mainontaa voisi operoida entistä kustannustehokkaammin ja tavoitteellisemmin jatkossa.
Syyt tehdä mainonnan auditointi kanssamme
Kasvata tehokkuutta ja säästä
Auditoinnin avulla tunnistetaan mainostilin heikkoudet ja pullonkaulat, joita kehittämällä kasvatat mainontasi tehokkuutta, kohdennat viestisi tarkemmin ja lisäät mainonnan tuottamaa myyntiä.


Selkeät ohjeet ja kehitysideat
Emme ainoastaan osoita, mitkä asiat kaipaavat parantamista, vaan kerromme konkreettiset toimenpiteet mainonnan tulosten ja kustannustehokkuuden kasvattamiseksi.
Ulkopuolinen asiantuntija auttaa
Saat ulkopuolisen kokeneen asiantuntijan näkemyksen Google Ads-, LinkedIn- ja Meta-mainostilisi nykytilanteesta totuutta kaunistelematta.

Mitä mainostilin auditointi sisältää?
- Nykytilanteen huolellinen kartoitus valitsemasi mainostilin osin (Google Ads, Meta tai LinkedIn)
- Yrityksen tavoitteiden kirkastaminen ja mainonnan tulokset sitä vasten
- Datan laadun analysointi
- Mainonnan kehityskohteiden selkeä listaus
- Konkreettiset ratkaisuehdotukset jatkoon
Haluatko tilata mainonnan auditoinnin?
Tiimi

Aleksi Vähäkoitti
Lead Paid Search Consultant

Taru Paavola
Lead Paid Social Consultant

Miikka-Markus Leskinen
Senior Digital Marketing Specialist

Laura Aaltonen
Senior Digital Marketing Specialist
Ajankohtaista
Mitä on AI-optimointi? 7 vinkkiä tekoälyoptimointiin
Mitä AI-optimointi tarkoittaa? AI-optimointi verkkosivuilla tarkoittaa sisällön ja rakenteen kehittämistä niin, että tekoälymallit – kuten ChatGPT, Google Gemini tai Microsoft Copilot – voivat ymmärtää, poimia ja käyttää sivuston sisältöä...
Google AI Overviews on täällä – näin se vaikuttaa näkyvyyteesi
Mikä on Google AI Overviews? AI Overviews (AIO) on Googlen generatiiviseen tekoälyyn perustuva hakutulosominaisuus, joka tarjoaa tiivistettyjä vastauksia käyttäjien kyselyihin. Ominaisuus pohjautuu Google Gemini -kielimalliin, ja se korvasi aiemman...
Mainonnan mittaamisen ja tehokkaan ohjaamisen kulmakivet vuonna 2025 – Googlen Think Measurement 2025
Tapahtuman agenda koostui esityksistä, keskusteluista ja verkostoitumisesta muiden alan asiantuntijoiden kanssa. Esittäjien joukossa oli Googlen asiantuntijoiden lisäksi edustettuna mainostajia ja ulkopuolisia asiantuntijoita. OIKIO:lta...