Mainostilin auditointi

Teemme Google Ads- ja Meta-tilien auditointeja

Saat asiantuntijan näkemyksen Google Ads -tilisi tai sosiaalisen median mainostilisi nykytilasta. Auditoinnin jälkeen tiedät tarkasti, miten mainontaa voisi operoida entistä kustannustehokkaammin ja tavoitteellisemmin jatkossa.

Syyt tehdä mainonnan auditointi kanssamme

Kasvata tehokkuutta ja säästä

Auditoinnin avulla tunnistetaan mainostilin heikkoudet ja pullonkaulat, joita kehittämällä kasvatat mainontasi tehokkuutta, kohdennat viestisi tarkemmin ja lisäät mainonnan tuottamaa myyntiä.

Selkeät ohjeet ja kehitysideat

Emme ainoastaan osoita, mitkä asiat kaipaavat parantamista, vaan kerromme konkreettiset toimenpiteet mainonnan tulosten ja kustannustehokkuuden kasvattamiseksi.

Ulkopuolinen asiantuntija auttaa

Saat ulkopuolisen kokeneen asiantuntijan näkemyksen Google Ads – ja Meta-mainostilisi nykytilanteesta totuutta kaunistelematta.

Mitä mainostilin auditointi sisältää?

  • Nykytilanteen huolellinen kartoitus valitsemasi mainostilin osin (Google Ads, Meta tai LinkedIn)
  • Yrityksen tavoitteiden kirkastaminen ja mainonnan tulokset sitä vasten
  • Datan laadun analysointi
  • Mainonnan kehityskohteiden selkeä listaus
  • Konkreettiset ratkaisuehdotukset jatkoon

 

    Haluatko tilata mainonnan auditoinnin?

    Tiimi

    Aleksi Vähäkoitti

    Aleksi Vähäkoitti

    Lead Paid Search Consultant

    Taru Paavola

    Taru Paavola

    Lead Paid Social Consultant

    Miikka-Markus Leskinen

    Miikka-Markus Leskinen

    Senior Digital Marketing Specialist

    Laura Aaltonen

    Laura Aaltonen

    Senior Digital Marketing Specialist

    Ajankohtaista

    Tekoälyoptimointi eli GEO/AEO

    Tekoälyoptimointi eli GEO/AEO

    Tekoälyoptimoinnin (GEO/AEO) tavoitteena on varmistaa sisällön näkyvyys ChatGPT:n, Copilotin ja muiden tekoälypalveluiden vastauksissa. Tämä korostaa sisällön luotettavuuden ja laadun merkitystä. Hakukoneoptimointiin on tullut uusi ulottuvuus:...

    lue lisää