Konversio-optimointi

Konversio-optimoinnin avulla liiketoimintasi saa enemmän tuloksia samalla budjetilla

Hyödynnämme dataa ja käyttäjäymmärrystä konversio-optimoinnin apuna, jotta saamme muunnettua verkkosivun kävijät tehokkaammin asiakkaiksi.

Syyt tehdä konversio-optimointia kanssamme

Datavetoinen lähestymistapa

Käytämme analytiikkaa, A/B-testausta ja käyttäjädataa tunnistaaksemme sivustosi kriittisimmät kehityskohdat. Ratkaisumme perustuvat mitattaviin tuloksiin, ei arvailuun.

Käyttäjäkokemuksen huomiointi

Konversiot eivät ole pelkästään numeroita – ne syntyvät, kun käyttäjäkokemus on intuitiivinen ja ostopolku sujuva. Astumme asiakkaan saappaisiin ymmärtääksemme, miten sivu kävijät siirtyvät helpommin asiakkaiksi.

Jatkuva kehitys ja optimointi

Konversio-optimointi ei ole kertaluonteinen projekti, vaan jatkuvaa parantamista. Seuraamme dataa, testaamme eri ratkaisuja ja kehitämme strategiaasi jatkuvasti, jotta saat maksimaalisen hyödyn markkinointipanostuksistasi.

Haluatko tehostaa markkinointibudjetin käyttöä konversio-optimoinnilla?

Tiimi

Julius Kuutti

Julius Kuutti

Data Analytics Lead

Aleksi Rastas

Aleksi Rastas

Marketing Data Lead

Krista Tikka

Krista Tikka

Web Analyst

Juho Kajava

Juho Kajava

Digital Analyst

Ajankohtaista

Tekoälyoptimointi eli GEO/AEO

Tekoälyoptimointi eli GEO/AEO

Tekoälyoptimoinnin (GEO/AEO) tavoitteena on varmistaa sisällön näkyvyys ChatGPT:n, Copilotin ja muiden tekoälypalveluiden vastauksissa. Tämä korostaa sisällön luotettavuuden ja laadun merkitystä. Hakukoneoptimointiin on tullut uusi ulottuvuus:...

lue lisää