Microsoft Ads -mainonta
Laajenna yrityksesi mainontaa Bing-hakukoneen puolelle ja tavoita uusia uniikkeja yleisöjä, joita et muuten tavoittaisi. Tutustu Microsoft Ads -mainonnan etuihin ja hyödynnä sen monipuoliset mainosmahdollisuudet.
Miksi kannattaa harkita Microsoft Ads -mainontaa?
Tavoita uutta yleisöä Bing-hakukoneessa
Laajenna kohdeyleisöäsi Bingissä. Bing ei ole yhtä suosittu kuin Google, mutta sillä on silti merkittävä käyttäjäkunta. Erityisesti tietyissä demografisissa ryhmissä Bing on suosittu hakukone. Microsoftin oman datan mukaan 60% Bingin käyttäjistä on 24-44-vuotiaita, puolet heistä ovat naimisissa ja lähes puolet kuuluvat ylimpään 25% tulotasoon. Ja mikä tärkeintä, heistä iso osa ei ole Googlessa.
Bing-mainonta on kustannustehokasta ja vähemmän kilpailtua
Kustannustehokkuus ja vähempi kilpailu. Bing-mainonta voi olla taloudellisesti houkutteleva vaihtoehto, sillä kilpailu on yleensä vähäisempää kuin Googlella. Tämä tarkoittaa, että mainostajat voivat saavuttaa parempia tuloksia pienemmillä budjeteilla. Lisäksi alhaisempi kilpailu voi johtaa alhaisempiin klikkauskustannuksiin, mikä parantaa mainoskampanjoiden kannattavuutta.
Vähemmän kilpailua tarkoittaa myös, että mainoksesi voivat näkyä näyttävämmin hakutuloksissa, mikä puolestaan parantaa mainontasi klikkausprosenttia ja haun peittoa.
Yritysten PC-koneen oletushakukone on usein Bing
Integroitu Microsoft-ympäristö. Bing kuuluu Microsoftin ekosysteemiin, ja se voi olla houkutteleva vaihtoehto yrityksille, jotka käyttävät Microsoftin muita työkaluja ja palveluita. B2B-mainonnan näkökulmasta Bingissä on esimerkiksi se etu, että monissa yrityksissä PC-koneen kautta oletusselaimena on Edge, jolloin oletushakukonekin on Bing.