Natiivimainonta tuo liikennettä sisältöjen pariin

Natiivimainonta on mainonnan muoto, joka pyrkii sulautumaan saumattomasti ympäröivään sisältöön, kuten uutis- ja aikakauslehtimedioiden verkkosivustoihin ja sovelluksiin. Natiivimainonnalla nostetaan omia artikkeleita mainontaan ja ohjataan käyttäjiä omaan mediaan.

Miksi tehdä natiivimainontaa OIKIOn avulla?

Suosiotaan kasvattava mainosmuoto

Natiivimainonta soveltuu sekä B2C- että B2B-markkinointiin ja sitä voi ostaa suoraan tai ohjelmallisesti. Mainokset sulautuvat luontevasti sivuston muuhun sisältöön. Tämä houkuttelee kävijöitä mainostajan omalle sivustolle edullisesti.

Laadukasta liikennettä sisältöjen pariin

Laadukkaasti tuotetut sisällöt, kuten artikkelit ja tiedotteet, ovat tehokas resurssi mainonnassa. Natiivimainonta ei ainoastaan houkuttele liikennettä ja tarjoa arvokasta tietoa ja asiantuntemusta lukijoille, vaan myös vahvistavat yrityksen näkyvyyttä ja luotettavuutta verkossa. Tämä puolestaan houkuttelee uusia asiakkaita ja lujittaa suhteita nykyisiin asiakkaisiin.

Monipuolinen kohdentaminen

Ostamme suurimpien suomalaisten medioiden natiivi-inventaaria, kuten Sanoma ja Alma. Ohjelmallisen asiantuntija rakentaa ja hallinnoi mainontaa, jossa on samat kohdennusmahdollisuudet kuin normibannereissakin. Lisäksi kohdentamisessa voidaan hyödyntää esimerkiksi kellonaikaa, geo-kohdennusta ja tiettyjä domaineita. Natiivimainokset näkyvät kaikilla laitteilla.

Lähestymisemme ohjelmalliseen mainontaan

TÄYSI LÄPINÄKYVYYS

Läpinäkyvyys tarkoittaa meille sitä, että asiakkaamme tietävät aina budjettinsa käyttötarkoitukset ohjelmallisessa mainonnassa. Haluamme kasvattaa asiakkaamme ymmärrystä toimimalla läpinäkyvästi ja avaamalla asioita proaktiivisesti. Läpinäkyvyys on myös sitä, että asiakkaamme omistavat oman halunsa mukaan työkalut ja kampanjadatan itse, joita me kumppanina lainaamme.

MONIKANAVAISUUS

Mainonnan ostaminen ja kontrollointi tapahtuu yksittäisiltä itseostoalustoilta, jolloin kokonaisuutta pystytään hallinnoimaan yhdestä paikasta. Tavoitamme kohdeyleisöt oikeilla viesteillä, oikeaan aikaan koko mediapäivän ajan sieltä, missä he liikkuvat.

EDUNVALVONTA

Syvä näkemyksemme digitaalisen mainonnan kentästä säästää ja tehostaa asiakkaamme mediabudjettien käyttöä. Kerromme ja näytämme asiakkaillemme, mihin eurot kannattaa sijoittaa ja mitä kannattaa kokeilla kasvun saavuttamiseksi.

Mitä on nykypäivän ohjelmallinen mainonta

Ohjelmallisen mainonnan käsite on muuttunut, eikä se tarkoita enää pelkästään bannerimainontaa. Ohjelmallisen mainonnan kanavien monipuolisella hyödyntämisellä kohderyhmän voi tavoittaa koko mediapäivän ajan.