LinkedIn-mainonta tarkkaan B2B kohdentamiseen

LinkedIn-mainonta auttaa yrityksiä tavoittamaan kohderyhmänsä ammatillisessa verkostossa, lisäämään brändin näkyvyyttä ja houkuttelemaan potentiaalisia työntekijöitä sekä asiakkaita.

Miksi tekisin LinkedIn-mainontaa OIKIOn kautta?

Kohdennetut mainosmahdollisuudet

LinkedIn tarjoaa erittäin tehokkaita tapoja kohdentaa mainoksia tarkasti haluttuun kohderyhmään. Voit valita kohderyhmän muun muassa sijainnin, alan, koulutuksen, työnimikkeen ja muiden demografisten tietojen perusteella. Me varmistamme, että mainoksesi tavoittavat oikeat ihmiset, mikä parantaa mainonnan tehokkuutta.

Ammattimainen yleisö

LinkedIn on ensisijaisesti ammattilaisten verkostoitumisalusta, mikä tarkoittaa, että käyttäjät ovat usein avoimia liiketoimintaan ja ammatilliseen kehittymiseen liittyvälle sisällölle. Tämä tekee siitä erinomaisen alustan yrityksille, jotka haluavat tavoittaa ammattimaisen yleisön ja edistää B2B-toimintaa.

Liidien generointi

LinkedIn voi olla tehokas kanava liidien generointiin, erityisesti B2B-markkinoilla. Mainonnan avulla voidaan ohjata liikennettä yrityksen verkkosivuille tai lomakkeisiin, jotka on suunniteltu liidien keräämiseen. Autamme optimoimaan kampanjoita ja lisäämään niiden tehokkuutta liidien generoinnissa.

Lähestymisemme some-mainontaan

Tehokkuus ennen kaikkea

Haluamme mahdollistaa tehokkaan ja dynaamisen mainonnan kaikille Some-asiakkaillemme alasta riippumatta. Manuaalisen buustailun, bidioptimoinnin tai kuvanmuokkauksen sijaan uskomme mahdollisimman automatisoituun skaalattavuuteen. Parhaimmillaan automaatiot reagoivat osto-olosuhteiden muutoksiin varmistaen halutun tulostason, mutta mahdollistavat lisäksi ad hoc -ideoiden toteuttamisen automaattisesti päivittyvillä materiaalimuutoksilla. Luomme yhdessä asiakkaidemme kanssa kullekin parhaiten sopivan automaatiomallin miksaten niin kaikille sopivia parhaita käytäntöjä, kuin spesifisti räätälöityjä toteutuksia.

Analytiikkatyökaluista kaikki irti

Automaatiosääntöjen ja strategioiden luominen sokkona on kuin ajaisi pimeällä ilman valoja, joten valjastamme kaikki saatavilla olevat analytiikkatyökalut tuloksen tekemiseen Emme siis tyydy tavalliseen kampanjastatistiikkaan vertailemaan mainoksien CTR:iä, vaan seuraamme niin web-analytiikan kuin Some-analytiikan valossa tulostason kehitystä. Tämän vuoksi kuhunkin Some-konsulttiimme on tarttunut niin web-analyytikon kuin konversio-optimoijan vikaa, sillä usein kehitysideamme eivät rajoitu pelkästään Some-mainosten muokkaukseen, vaan suosituksemme sisältävät monesti aihioita niin laskeutumissivun, hinnoittelun kuin vaikkapa ostoputken optimointiin.

Jatkuva testaaminen

Some-mainonta on meille jatkuvaa testaamista. Meillä on siis aina käynnissä jonkintasoinen testi liittyen itse mainoksiin, budjetointiin, tavoiteasetantaan, laskeutumissivuihin jne. Lähdemme isommista linjoista liikkeelle, ja löytäessämme toimivia yhdistelmiä viemme testausta yhä hienojakoisemalle tasolle etsien sitä täydellisintä, tuloksekkainta kombinaatiota. Tämän jälkeen sekoitamme pakan uudelleen ja jatkamme kierrosta, sillä aina löytyy jotain testattavaa. Meillä on käytössä hyväksi havaittu testausmenetelmä, joka mahdollistaa nopean toiminnan sekä laajan skaalattavuuden.

HAASTA MEIDÄT AUDITOIMAAN LINKEDIN-MAINONTASI

Olemme auditoineet lukuisia Some-mainostilejä ja antaneet oman näkemyksemme asiakkaan mainonnan nykytilasta sekä esittäneet konkreettisia ratkaisuehdotuksia miten kanavasta saisi enemmän irti. Mikäli mainostilisi kuukausittainen kulutus on yli 5000€, niin tarjoamme auditointia yrityksellesi veloituksetta. Lue lisää tästä.