Pinterest-mainonta ideoinnin ja ostopäätösten yhteyteen

Pinterest-mainonta tarjoaa yrityksille mahdollisuuden tavoittaa aktiivisia käyttäjiä, jotka ovat avoimia uusille ideoille ja valmiita tekemään ostoksia samalla, kun mainokset integroituvat saumattomasti käyttäjien luomiin visuaalisiin inspiraatio- ja ostoskokoelmiin.

Miksi tekisin Pinterest-mainontaa OIKIOn kautta?

Korkea ostointentio

Pinterest-käyttäjät ovat usein aktiivisesti etsimässä inspiraatiota ja ideoita tuleviin ostoksiinsa. Tämä tekee Pinterestistä erinomaisen alustan mainostajille, jotka haluavat tavoittaa potentiaalisia asiakkaita ja, jotka ovat valmiita tekemään ostoksia. Autamme suunnittelemaan onnistuvan strategian, jotta yritykset voivat hyödyntää näitä korkean ostointention omaavia käyttäjiä ja ohjata heitä kohti ostopäätöksiä.

Kohdennetut mainosmahdollisuudet

Pinterest tarjoaa laajan valikoiman kohdennusmahdollisuuksia, jotka auttavat yrityksiä tavoittamaan tarkasti haluamansa yleisön. Mainostajat voivat kohdistaa mainoksensa esimerkiksi käyttäjien kiinnostuksen kohteiden, demografisten tietojen ja käyttäytymisen perusteella, mikä lisää mainosten tehokkuutta ja mahdollistaa paremman ROI:n. Me tarjoamme parhaat kohdentamiskäytännöt ja kokemuksemme tulosten tekemisestä käyttöönne.

Inspiroiva ja visuaalinen alusta

Pinterest on tunnettu inspiraatiosta ja visuaalisuudestaan, ja se tarjoaa mainostajille ainutlaatuisen mahdollisuuden esitellä tuotteitaan ja palveluitaan visuaalisesti houkuttelevalla tavalla. Teemme työmme niin hyvin, että mainonta herättää käyttäjien kiinnostuksen ja saa heidät tutkimaan lisää mainostajan tarjontaa.

Lähestymisemme some-mainontaan

Tehokkuus ennen kaikkea

Haluamme mahdollistaa tehokkaan ja dynaamisen mainonnan kaikille Some-asiakkaillemme alasta riippumatta. Manuaalisen buustailun, bidioptimoinnin tai kuvanmuokkauksen sijaan uskomme mahdollisimman automatisoituun skaalattavuuteen. Parhaimmillaan automaatiot reagoivat osto-olosuhteiden muutoksiin varmistaen halutun tulostason, mutta mahdollistavat lisäksi ad hoc -ideoiden toteuttamisen automaattisesti päivittyvillä materiaalimuutoksilla. Luomme yhdessä asiakkaidemme kanssa kullekin parhaiten sopivan automaatiomallin miksaten niin kaikille sopivia parhaita käytäntöjä, kuin spesifisti räätälöityjä toteutuksia.

Analytiikkatyökaluista kaikki irti

Automaatiosääntöjen ja strategioiden luominen sokkona on kuin ajaisi pimeällä ilman valoja, joten valjastamme kaikki saatavilla olevat analytiikkatyökalut tuloksen tekemiseen Emme siis tyydy tavalliseen kampanjastatistiikkaan vertailemaan mainoksien CTR:iä, vaan seuraamme niin web-analytiikan kuin Some-analytiikan valossa tulostason kehitystä. Tämän vuoksi kuhunkin Some-konsulttiimme on tarttunut niin web-analyytikon kuin konversio-optimoijan vikaa, sillä usein kehitysideamme eivät rajoitu pelkästään Some-mainosten muokkaukseen, vaan suosituksemme sisältävät monesti aihioita niin laskeutumissivun, hinnoittelun kuin vaikkapa ostoputken optimointiin.

Jatkuva testaaminen

Some-mainonta on meille jatkuvaa testaamista. Meillä on siis aina käynnissä jonkintasoinen testi liittyen itse mainoksiin, budjetointiin, tavoiteasetantaan, laskeutumissivuihin jne. Lähdemme isommista linjoista liikkeelle, ja löytäessämme toimivia yhdistelmiä viemme testausta yhä hienojakoisemalle tasolle etsien sitä täydellisintä, tuloksekkainta kombinaatiota. Tämän jälkeen sekoitamme pakan uudelleen ja jatkamme kierrosta, sillä aina löytyy jotain testattavaa. Meillä on käytössä hyväksi havaittu testausmenetelmä, joka mahdollistaa nopean toiminnan sekä laajan skaalattavuuden.

HAASTA MEIDÄT AUDITOIMAAN PINTEREST-MAINONTASI

Olemme auditoineet lukuisia Some-mainostilejä ja antaneet oman näkemyksemme asiakkaan mainonnan nykytilasta sekä esittäneet konkreettisia ratkaisuehdotuksia miten kanavasta saisi enemmän irti. Mikäli mainostilisi kuukausittainen kulutus on yli 5000€, niin tarjoamme auditointia yrityksellesi veloituksetta. Lue lisää tästä.