TikTok-mainonnan parhaat käytännöt
TikTok-mainonta tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa nuorekasta ja aktiivista yleisöä maailmanlaajuisesti lyhyiden, visuaalisten sisältöjen kautta, jotka voivat tuoda brändillesi laajaa näkyvyyttä ja sitoutumista.
Miksi tekisin TikTok-mainontaa OIKIOn kautta?
Kohderyhmän saavuttaminen
TikTok tarjoaa mahdollisuuden tavoittaa erityisesti nuorekasta ja aktiivista yleisöä, jotka ovat erittäin sitoutuneita alustaan ja sen sisältöön. Me tunnemme alustan ja osaamme arvioida miten siellä mainostaminen parhaiten palvelee yritystäsi.
Luova potentiaali
TikTok tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden hyödyntää luovaa sisältöä, kuten haasteita ja trendejä, jotka voivat tehdä mainonnasta viihdyttävän ja sitouttavan käyttäjille. Mainosmuotoja on monia ja autamme valitsemaan juuri oikeat yrityksesi tarpeisiin. Työssämme hyödynnämme vahvaa testaamisen kulttuuria. Hyödynnämme tietoa tulevien kampanjoiden rakentamiseen ja optimointiin.
Brändin näkyvyys
TikTok-mainonta voi auttaa brändiä saavuttamaan laajaa näkyvyyttä ja sitoutumista lyhyiden, visuaalisten videoiden avulla, mikä voi johtaa kasvaneeseen bränditietoisuuteen ja liikenteeseen verkkosivuilla tai sovelluksissa. Lisäksi vertailemme aina tuloksia muiden somekanavien kesken ja pyrimme löytämään parhaan yhdistelmän näkyvyyden aikaansaamiseksi.
Lähestymisemme some-mainontaan
Tehokkuus ennen kaikkea
Haluamme mahdollistaa tehokkaan ja dynaamisen mainonnan kaikille Some-asiakkaillemme alasta riippumatta. Manuaalisen buustailun, bidioptimoinnin tai kuvanmuokkauksen sijaan uskomme mahdollisimman automatisoituun skaalattavuuteen. Parhaimmillaan automaatiot reagoivat osto-olosuhteiden muutoksiin varmistaen halutun tulostason, mutta mahdollistavat lisäksi ad hoc -ideoiden toteuttamisen automaattisesti päivittyvillä materiaalimuutoksilla. Luomme yhdessä asiakkaidemme kanssa kullekin parhaiten sopivan automaatiomallin miksaten niin kaikille sopivia parhaita käytäntöjä, kuin spesifisti räätälöityjä toteutuksia.
Analytiikkatyökaluista kaikki irti
Automaatiosääntöjen ja strategioiden luominen sokkona on kuin ajaisi pimeällä ilman valoja, joten valjastamme kaikki saatavilla olevat analytiikkatyökalut tuloksen tekemiseen Emme siis tyydy tavalliseen kampanjastatistiikkaan vertailemaan mainoksien CTR:iä, vaan seuraamme niin web-analytiikan kuin Some-analytiikan valossa tulostason kehitystä. Tämän vuoksi kuhunkin Some-konsulttiimme on tarttunut niin web-analyytikon kuin konversio-optimoijan vikaa, sillä usein kehitysideamme eivät rajoitu pelkästään Some-mainosten muokkaukseen, vaan suosituksemme sisältävät monesti aihioita niin laskeutumissivun, hinnoittelun kuin vaikkapa ostoputken optimointiin.
Jatkuva testaaminen
Some-mainonta on meille jatkuvaa testaamista. Meillä on siis aina käynnissä jonkintasoinen testi liittyen itse mainoksiin, budjetointiin, tavoiteasetantaan, laskeutumissivuihin jne. Lähdemme isommista linjoista liikkeelle, ja löytäessämme toimivia yhdistelmiä viemme testausta yhä hienojakoisemalle tasolle etsien sitä täydellisintä, tuloksekkainta kombinaatiota. Tämän jälkeen sekoitamme pakan uudelleen ja jatkamme kierrosta, sillä aina löytyy jotain testattavaa. Meillä on käytössä hyväksi havaittu testausmenetelmä, joka mahdollistaa nopean toiminnan sekä laajan skaalattavuuden.