Työpaikat
Nosta osaamisesi tasoa kanssamme
Tutustu avoimiin työpaikkoihimme ja OIKIOn kulttuuriin.
SYITÄ TULLA OIKIOLLE TÖIHIN
Opit ja kehityt
Saat työkavereiksi Suomen parhaiksi tähtäävät asiantuntijat. Kehitämme, jalostamme ja testaamme jatkuvasti uusia menetelmiä, toimintamalleja ja rutiineja pitääksemme sinut askeleen edellä muuta maailmaa.
Asiantuntijoidemme ehdoilla
Pääset aidosti vaikuttamaan työympäristöösi esimerkiksi kenelle teet töitä, millä välineillä ja miten kehityt asiantuntijana. OIKIOta kehitetään asiantuntijoiden ja asiakkaiden ehdoilla ja loput on sinusta itsestäsi kiinni.
Et ole nörtti yksin
Rakastamme teknologiaa, koska se tekee asiantuntijoidemme ja asiakkaidemme elämästä helpompaa. Onko sinulla koodaustaustaa tai hyödynnätkö tekoälyä? Erinomaista! Oletko missannut ne tähän mennessä? Ei haittaa! Meillä opit ymmärtämään koodia ja hyödyntämään tekoälyä päivittäisessä työssäsi.
Haluatko lukea lisää OIKIOn uramahdollisuuksista?
OIKIOlla omaa osaamistaan pääsee kehittämään monipuolisten ja haastavien asiakkuuksien parissa sekä erilaisissa kerhoissa. Apua saa aina kun kysyy ja auttavia käsiä sekä päitä löytyy yli tiimirajojen. Lisäksi esihenkilöt ovat kiinnostuneita panostamaan jokaisen uuden sekä vanhan oikiolaisen hyvinvointiin.
Essi Martevo, Senior SEO Consultant
Ennustava analytiikka – Miten OIKIO voi auttaa ennakoimaan tulevaa
Ennustava analytiikka - miten OIKIO voi auttaa ennakoimaan tulevaa Markkinoinnin analytiikan tietynlainen pyhä graalin malja on ennustaa tulevaisuuteen. Aivan ymmärrettävästi tietysti, sillä jos tiedät mitä tuleman pitää, voit suunnitella...
Tilastolliset harhapäätelmät – vältä nämä 4 sudenkuoppaa
Täynnä dataa olevassa maailmassa uskomuksemme ja päätöksemme perustuvat yhä enemmän numeroiden ja tilastollisen analyysin pohjalle. Erityisesti näin markkinoinnin alalla, jossa tuijotamme päivät pitkät ruudulla olevia lukuja. Matka datasta...
Poikkeamien tunnistaminen verkkosivuston analytiikkadatasta
Web-analytiikkaa on yleisesti tulkittu markkinoinnin ja liiketoiminnan tukitoimena joka näkyy asiakasymmärryksen lisäämisenä, konversio-optimointina, markkinointikampanjoiden tehokkuuden seurantana, sisällön optimointina, kustannusten hallintana...