Sirkku Pelkonen aloitti OIKIO Digital Performance Agency Oy:n palveluksessa 3. toukokuuta. Sirkulla on pitkä tausta digitaalisesta markkinoinnista ja erityisesti sosiaalisen median mainonnasta. Jatkossa kompetenssivastaavana Sirkulla on vastuullaan OIKIOn Paid Social -osaamisalueen prosessien, osaamisen ja työkalujen kehittäminen asiakastyön ohella.
Sirkku siirtyi uuteen tehtävään Smartly.iolta Customer Success Manager -roolista, jossa hän vastasi mm. isojen pohjoismaisten muodin ja vähittäiskaupan brändien sosiaalisen median automaation kehittämisestä.
Aiemmin Sirkku on ehtinyt työskennellä useammassa mediatoimistossa kuten GroupM:llä ja Dagmarilla sekä esimerkiksi markkinointivastaavana Aalto Ventures Programissa. Sirkku on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri Aallosta.
“Minulla on nyt OIKIOlla muutama viikko takana. OIKIOn työkulttuuri sekä asiantuntijoiden osaaminen on jo tehnyt minuun vaikutuksen. On ollut hienoa nähdä, kuinka oikiolaisilla on käytössä alan parhaat käytännöt ja työkalut mainonnan tehostamiseen, ja miten he jatkuvasti myös itse kehittävät omaa teknologiaansa varmistaakseen edelläkävijän roolin toimialalla. Odotan innolla, että pääsen viemään omalta osaltani OIKIOn sosiaalisen median tekemistä eteenpäin”, kommentoi tuore oikiolainen Sirkku Pelkonen.
OIKIO Digital Performance Agency Oy on digitaalisen myynnin ja markkinoinnin asiantuntijatoimisto. OIKIO on erikoistunut web-analytiikkaan, hakukoneoptimointiin ja online-mainonnan optimointiin. OIKIO työllistää +30 digitaalisen markkinoinnin asiantuntijaa. Poikkeuksellisen tyytyväisistä asiakkaista kertovat toistuvasti 90:n ylittävä NPS-luku sekä Vuoden toimisto 2018-, 2019- ja 2020 -tutkimuksien voitot markkinointiteknologiatoimistojen kategoriassa.