Ohjelmallisen mainonnan auditointi
Tarjoamme nyt maksutta ohjelmallisen mainonnan auditointia mainostajille, joiden kuukausittainen mediabudjetin kulutus on yli 5000€. Saat ulkopuolisen kokeneen ohjelmallisen ostamisen asiantuntijan näkemyksen mainontasi nykytilasta ja konkreettiset kehitysideat mainontasi tuottavuuden kasvattamiseksi. Tutustu tarkemmin ja lunasta maksuton auditointi!
Neljä syytä tehdä ohjelmallisen mainonnan auditointi

SAAT ULKOPUOLISEN JA LÄPINÄKYVÄN NÄKEMYKSEN OHJELMALLISEN MAINONTASI NYKYTILASTA
Saat ulkopuolisen kokeneen asiantuntijan näkemyksen ohjelmallisen mainontasi nykytilanteesta totuutta kaunistelematta.

MEDIABUDJETIN FIKSU ALLOKOINTI
Mikä on liiketoimintasi kannalta oleellisin aika näkyä ja mainostaa ja onko tämä otettu huomioon mediabudjetin painotuksessa?

TIEDÄT PALJONKO RAHAA VALUU HUKKAAN
Mainosnäyttö ei vielä takaa, että mainos olisi ollut käyttäjän ruudulla. Onhan tällaiset mainosnäytöt minimoitu, jotta rahaa ei valu hukkaan? Pahimmassa tapauksessa jopa yli puolet mediabudjetista voi mennä ruudun ulkopuolisille mainosnäytöille.

SAAT SELKEÄT KEHITYSIDEAT HETI TOTEUTETTAVIKSI
Auditointimme lopputuloksena saat selkeän raportin sisältäen löydöksiä lukujen valossa avattuna sekä käytännöllisiä kehitysideoita, jotka ovat toteutettavissa samantien ja joiden avulla säästät rahaa.
Auditointi on helppoa sinulle
Saat käsiisi parhaat tulokset, kun:Auditoinnin toteutuksen vaiheet
Aloituspalaverissa käydään lyhyesti läpi liiketoimintaanne, tavoitteita ja kohderyhmiä. Keskustelemme minkälaista roolia display- ja video-mainonta teillä tällä hetkellä edustaa, jotta osaamme auditoinnissa ottaa huomioon mainonnan strategiset tavoitteet.
Tutkimme vastaavatko kampanjat ja kampanjarakenteet display-mainonnan tavoitteisiin, sille määritettyihin mittareihin sekä raportoinnillisiin tarpeisiin.
Sivustoseuranta on tärkein tekijä mainonnan mittaamisen kannalta. Tarkastamme, että seuranta mittaa oikeita asioita ja niitä myös hyödynnetään tavoitteisiin pääsyssä oikein.
Teemme kokonaisvaltaisen tarkastuksen osto- ja mainonnanhallintajärjestelmään ja selvitämme mm. todellisten mainosnäyttöjen määrät, mediabudjetin jakautumisen aikakohtaisesti, mahdolliset rahan säästökohdat, mainosten seurantaan vaikuttavat tagitykset, käytetyt ja potentiaaliset kohderyhmät sekä avaamme tarkemmin käytettyjä mainosverkostoja.
Mainokset ovat kaiken taustalla olevien strategisten päätösten, tavoitteiden ja optimoinnin visuaalinen ilmentymä, jonka potentiaalinen asiakkaamme näkee. On siis erittäin tärkeää kiinnittää näihin huomiota. Tutkimme miten kilpailijat mainostavat ja annamme myös parannusehdotuksia nykyisiin mainoksiin. Pyrimme aina poistamaan mainonnan ärsyttävyyttä.
Purkupalaverissa käymme tulokset ja kehitysehdotukset läpi kasvotusten tai videoneuvottelussa. Raportti tuloksista ja jatkosuosituksista display- ja video-mainonnan parantamiseksi jää käyttöönne auditoinnin jälkeen.
Ohjelmallisen mainonnan auditoinneista vastaa

Olen suunnitellut ja toteuttanut display-mainontaa yli kahdeksan vuoden ajan ja ohjelmallista ostamista siitä lähtien kun se rantautui Suomeen. Minulla on laaja-alaista kokemusta erilaisista asiakkuuksista ja ymmärrän hyvin eri kanavien roolit ja miten ne toimivat yhdessä. Ennen OIKIOta työskentelin pitkään yhdessä Suomen suurimmassa mediatoimistossa. Vastaan OIKIOlla ohjelmallisen mainonnan osaamisalueesta.