AI & teknologia

Kilpailuetua räätälöidyillä tekoälyratkaisuilla ja työkaluilla.

Haluamme, että asiakkaamme ja asiantuntijamme käyttävät aikansa työtehtäviin, joissa he tuottavat eniten arvoa. Toistuvat, rutiininomaiset tehtävät annamme tekoälyn ja automaation hoidettavaksi. 

VILKAISU TEKNOLOGISIIN RATKAISUIHIMME

OIKIOn oma tekoälytyökalu

OIKIOn oma tekoälytyökalu, OIKIO AI, taipuu moneen tarkoitukseen ja on kehitetty nimenomaan monimutkaisten tekoälytehtävien suorittamiseen. Moniagenttityökalun avulla voimme luoda pitkiä komentosarjoja eri tekoälymalleille, jolloin monivaiheisetkin työtehtävät tulevat suoritetuksi nopeasti ja helposti. 

Räätälöidyt GPT:t toistuvien tehtävien tueksi

Rakennamme kustomoidun GPT:n yrityksen toistuvien tehtävien, kuten sisällöntuotannon avuksi. Voimme auttaa uniikkien tuotekuvausten luomisessa, brändin mukaisen tekstin nopeassa generoinnissa tai vaikka avainsanaoptimoitujen blogipostausten teossa. Koulutamme GPT:n vastaamaan yrityksesi tarpeita.

SEINE-työkalu hakumarkkinatutkimukseen

OIKIOn oma SEINE-työkalu (Search Insights Engine) antaa vastauksen siihen, mitkä yritykset pärjäävät hakukonemarkkinassa parhaiten ja millä hakuteemoilla. Kilpailijavertailu ei tämän helpommaksi muutu, kun näet samalla kilpailijasi mainosviestien keihäänkärjet.

Google Ads -budjetointityökalu

Sopivan SEM-budjetin määrittely on harvoin suoraviivaista, ja optimaalisen budjetin löytäminen voi olla vaikeaa. OIKIOn Budget Forecast -työkalulla hakumainonnan budjetointi suoraviivaistuu ja mainonnan tuottopotentiaalia on helpompi ymmärtää.

AULI - Ohjelmallisen ostamisen työkalu

Ohjaamme ohjelmallista display-mainontaa tuotteen tai palvelun saatavuuden mukaan AULIn (Automated Line Items) avulla. AULI keskeyttää mainonnan, kun tarjottavaa ei ole, ja käynnistää sen taas uudelleen, kun varasto täyttyy. 

OIKIOn SEM-SEO synergiatyökalu

Hyödynnämme hakumarkkinapalvelussamme työkalua, joka visualisoi SEM- ja SEO-synergioita. Työkalu auttaa meitä valitsemaan entistä paremmin ne haut, joihin on tärkeä panostaa rahallisesti.

Tiimillämme on muiden töiden ohella hyvin vähän aikaa kirjoittaa tuotteille uniikkeja kuvaustekstejä, minkä vuoksi käytimme useiden muiden apteekkien tavoin valmistajien toimittamia valmiita tuotekuvauksia. Uniikin sisällön puutteesta johtuen Google ei voinut arvottaa apteekkimme tuotteiden sisältöjä yksilöllisesti vaan hukuimme massaan.

OIKIO ratkaisi haasteen rakentamalla tekoälytyökalun tuotetekstien uudelleen kirjoittamista varten. Nyt kun lisäämme tuotteita verkkokauppaan, pystymme käyttämään yksinkertaista työkalua, jolla luomme parissa minuutissa yksilölliset tekstit.

Eeva Airaksinen, Markkinointipäällikkö, Apteekkishop

Haluatko valjastaa teknologian ja tekoälyn liiketoiminnan kasvun mahdollistajaksi?

AJANKOHTAISTA

Tekoälyoptimointi eli GEO/AEO

Tekoälyoptimointi eli GEO/AEO

Tekoälyoptimoinnin (GEO/AEO) tavoitteena on varmistaa sisällön näkyvyys ChatGPT:n, Copilotin ja muiden tekoälypalveluiden vastauksissa. Tämä korostaa sisällön luotettavuuden ja laadun merkitystä. Hakukoneoptimointiin on tullut uusi ulottuvuus:...

lue lisää