Tietovarastot
Tietovaraston avulla parempi kokonaisnäkymä liiketoimintaan
Anna meidän hyödyntää tietovaraston ja analytiikan voima yrityksesi menestyksen tueksi. Yhdistämme, analysoimme ja visualisoimme datasi tehokkaasti.
Syyt rakentaa tietovarasto ja rikastaa dataa asiantuntijoidemme avulla
Kokonaisvaltainen integraatio
Varmistamme, että markkinoinnin, myynnin ja verkkosivujen data yhdistyy saumattomasti BigQueryssä tai valitsemassasi datavarastossa. Luomme sinulle selkeät dashboardit, jotta saat reaaliaikaisen näkymän tärkeimpiin tunnuslukuihin.
Ennustettavuus datan avulla
Hyödynnämme dataa ennustemallien ja tekoälyn avulla, jotta voit tunnistaa kannattavimmat markkinointikanavat ja optimoida päätöksentekoasi. Avullamme varmistat, että jokainen euro tuottaa maksimaalista arvoa.
Asiantuntemus ja tekninen osaaminen
Yhdistämme syvällisen analytiikkaosaamisen ja huippuluokan teknologiat, kuten BigQueryn. Autamme sinua rakentamaan skaalautuvan, nopean ja kustannustehokkaan tietovaraston, joka tukee liiketoimintasi kasvua.
Haluatko hyödyntää tietovarastoja ja analytiikkaa liiketoiminnan ohjaamisessa?
Tiimi
Aleksi Rastas
Marketing Data Lead
Krista Tikka
Web Analyst
Julius Kuutti
Data Analytics Lead
Ajankohtaista
Ennustava analytiikka – Miten OIKIO voi auttaa ennakoimaan tulevaa
Ennustava analytiikka - miten OIKIO voi auttaa ennakoimaan tulevaa Markkinoinnin analytiikan tietynlainen pyhä graalin malja on ennustaa tulevaisuuteen. Aivan ymmärrettävästi tietysti, sillä jos tiedät mitä tuleman pitää, voit suunnitella...
Tilastolliset harhapäätelmät – vältä nämä 4 sudenkuoppaa
Täynnä dataa olevassa maailmassa uskomuksemme ja päätöksemme perustuvat yhä enemmän numeroiden ja tilastollisen analyysin pohjalle. Erityisesti näin markkinoinnin alalla, jossa tuijotamme päivät pitkät ruudulla olevia lukuja. Matka datasta...
Poikkeamien tunnistaminen verkkosivuston analytiikkadatasta
Web-analytiikkaa on yleisesti tulkittu markkinoinnin ja liiketoiminnan tukitoimena joka näkyy asiakasymmärryksen lisäämisenä, konversio-optimointina, markkinointikampanjoiden tehokkuuden seurantana, sisällön optimointina, kustannusten hallintana...