Web-analytiikan asennus
Seurannan pitää toimia oikein, jotta dataa voi hyödyntää.
Web-analytiikan implementointipalvelumme tarjoaa ratkaisun verkkosivuston tehokkaaseen seurantaan ja analysointiin. Autamme sinua ymmärtämään paremmin verkkosivustosi käyttäjiä ja seuraamaan tärkeitä mittauspisteitä.
Syyt tehdä web-analytiikan asennus asiantuntijoidemme avulla
Alustariippumaton toteutus
Hallitsemme GA4-, Piwik Pro- ja muiden vaihtoehtoisten analytiikkaratkaisuiden asennukset. Saat meiltä puolueettoman mielipiteen yrityksesi tarpeisiin parhaiten sopivan analytiikkaratkaisun toteuttamiseksi.
Räätälöity ratkaisu kerralla maaliin
Suunnitelmallinen seurantaratkaisu mahdollistaa yrityksenne datalähtöisten tarpeiden mittaamisen. Hoidamme muun muassa Serverside-asennukset, evästehallinnan kokonaisuudet, Google Consent Mode v2 -asennukset ja palvelinpäädyn sekä selainpohjaisten mainosalustojen seurannat.
Tekninen huippuosaaminen
OIKIOn asiantuntijoilla on vahva kokemus eri sivustotyypeistä: suuret verkkokaupat, b2c- ja b2b-sivustojen seurannat ovat kaikki tuttuja OIKIOn asiantuntijoille. Toteutuksemme vastaa EU:n yleistä tietosuoja-asetusta ja seurannat rakennetaan luotettaviin seurantapisteihin perustuen.
Tarvitsetko apua web-analytiikan asentamisessa?
Tiimi
Aleksi Rastas
Marketing Data Lead
Julius Kuutti
Data Analytics Lead
Krista Tikka
Web Analyst
Ajankohtaista
Ennustava analytiikka – Miten OIKIO voi auttaa ennakoimaan tulevaa
Ennustava analytiikka - miten OIKIO voi auttaa ennakoimaan tulevaa Markkinoinnin analytiikan tietynlainen pyhä graalin malja on ennustaa tulevaisuuteen. Aivan ymmärrettävästi tietysti, sillä jos tiedät mitä tuleman pitää, voit suunnitella...
Tilastolliset harhapäätelmät – vältä nämä 4 sudenkuoppaa
Täynnä dataa olevassa maailmassa uskomuksemme ja päätöksemme perustuvat yhä enemmän numeroiden ja tilastollisen analyysin pohjalle. Erityisesti näin markkinoinnin alalla, jossa tuijotamme päivät pitkät ruudulla olevia lukuja. Matka datasta...
Poikkeamien tunnistaminen verkkosivuston analytiikkadatasta
Web-analytiikkaa on yleisesti tulkittu markkinoinnin ja liiketoiminnan tukitoimena joka näkyy asiakasymmärryksen lisäämisenä, konversio-optimointina, markkinointikampanjoiden tehokkuuden seurantana, sisällön optimointina, kustannusten hallintana...