Hakumainonta
Kasvata myyntiä ja lisää kysyntää hakumainonnalla
Erittäin kokenut Google-mainonnan tiimimme pitää huolen siitä, että tavoitat tärkeimmät kohdeyleisösi juuri oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa.
Syitä tehdä yhteistyötä SEM-asiantuntijoidemme kanssa
Sertifioitu Google Ads -osaaminen
Olemme yksi harvoista Google Premier Partner -toimistoista Suomessa (vain 3 % toimistoista ansaitsevat statuksen). Kumppanuuden ansiosta tutustumme Googlen tarjoamiin uusiin kampanjamuotoihin ja työkaluihin ensimmäisten joukossa. Meillä on käytössämme Googlen tukitiimi, jolta saamme toimialakohtaista dataa ja säännöllisiä koulutuksia.
Mitattavaa tulosta
SEM-tiimimme koostuu Suomen kysytyimmistä hakumainonnan asiantuntijoista. Työskentelemme maan suurimpien ja vaativampien mainostajien kanssa, ja osa asiakkaistamme operoi myös ulkomailla. Meillä on vankka ja laaja kokemus eri toimialoista ja markkinoista. Pidämme huolen siitä, että tekemisemme arvo on mitattavaa.
Katamme koko ostoputken
Google-mainonta on vuosien varrella muuttunut monipuoliseksi ja kattavaksi kokonaisuudeksi, jolla tavoitat potentiaalisen asiakkaan ostoputken jokaisessa vaiheessa. Perinteisen hakusanamainonnan lisäksi Performance Max, Shopping, Demand Gen, Google Display, YouTube sekä sovellusmainonta ovat osa arkeamme. Kauttamme onnistuu myös Microsoft Ads -mainonta Bingin hakukoneessa.
Lähestymistapamme hakumainontaan
Hakumainonta on merkittävä osa liiketoimintaa
Meille hakumainonta on paljon enemmän kuin pelkkä näkyvyys hakutuloksissa. Se on strateginen työkalu, joka voi muuttaa yrityksen liiketoiminnan suunnan. Tarjoamme ratkaisuja, joiden avulla asiakkaamme voivat saavuttaa tavoitteensa. Teemme tietoisia valintoja siitä, missä hauissa haluamme olla esillä ja miten mittaamme onnistumista näistä hauista.
Hyödynnämme eri kanavien väliset synergiamahdollisuudet
Hakumainonnan asiantuntijamme huomioivat työssään myös hakukoneoptimoinnin, sosiaalisen median ja ohjelmallisen ostamisen. Synergiat SEM:n ja SEO:n välillä tuovat asiakkaillemme huomattavia etuja, kuten parempaa näkyvyyttä hakukoneissa, kattavampia markkina- ja kilpailijatutkimuksia sekä tehokkaampaa mediabudjetin käyttöä.
Huomioimme koko ostoputken eri vaiheet
Google-mainonta on vuosien varrella muuttunut monipuoliseksi ja kattavaksi kokonaisuudeksi, jolla tavoitat potentiaalisen asiakkaan ostoputken jokaisessa vaiheessa. Hakusanamainonnan lisäksi hallitsemme Performance Maxin, Demand Genin, Google Displayn, YouTuben sekä sovellusmainonnan. Mainostamme myös Bing-hakukoneessa.
Hakumainonnan palvelut
Operoimme tuloksia tuovaa hakumainontaa eri toimialoilla Suomessa ja kansainvälisesti. Syvennymme liiketoimintaanne ja hyödynnämme eri Google Ads -kampanjamuotoja ja hakualustoja tavoitteiden saavuttamiseksi. Kanssamme menestyvät niin kuluttajille suunnatut verkkokaupat kuin pitkän myyntisyklin omaavat B2B-yritykset.
Performance Max- ja Shopping-mainonta
Performance Max yhdistää Googlen kanavat yhdeksi kampanjaksi, tavoittaen asiakkaat haussa, YouTubessa, Display-verkostossa, Discoverissa, Gmailissa ja Mapsissa. Shopping-mainokset esittelevät tuotteet suoraan hakutuloksissa visuaalisella ja informatiivisella tavalla. Nämä kampanjamuodot kasvattavat tehokkaasti verkkokaupan näkyvyyttä ja myyntiä.
Google Display- ja Demand Gen -mainonta
Google Display -mainonta tavoittaa käyttäjät heidän suosikkisivustoillaan ja sovelluksissaan, hyödyntäen visuaalisia mainoksia laajassa verkostossa. Demand Gen -kampanjat keskittyvät kysynnän luomiseen ja potentiaalisten asiakkaiden tavoittamiseen YouTubessa, Gmailissa ja Discoverissa, hyödyntäen tekoälyä.
Videomainonta ja YouTube-mainonta
Videomainonta tavoittaa ja aktivoi yleisösi YouTubessa, Google TV:ssä sekä Googlen videokumppaneiden sivustoilla ja sovelluksissa. Mainoksia voidaan kohdentaa esimerkiksi iän, sukupuolen, sijainnin, kiinnostuksen kohteiden, sisältöjen ja verkkokäyttäytymisen perusteella. Videomainonta on tehokas työkalu brändin tunnettuuden ja asiakassitoutumisen kasvattamiseen.
Hakusanamainonta
Hakusanamainonta tavoittaa potentiaaliset asiakkaat juuri silloin, kun he etsivät tarjoamiasi tuotteita tai palveluita. Tarkasti kohdennetut mainokset hakutuloksissa lisäävät näkyvyyttä ja ohjaavat laadukasta liikennettä sivustollesi. Asiantunteva tiimimme optimoi kampanjat saavuttaaksesi parhaat mahdolliset tulokset.
Microsoft Ads -mainonta
Microsoft-mainonnan avulla voit tavoittaa yleisösi Bing-hakukoneessa. Kilpailun vähäisyys ja alhaisemmat klikkaushinnat tekevät siitä kustannustehokkaan vaihtoehdon Googlelle. Bing on osa Microsoftin ekosysteemiä ja monissa B2B-yrityksissä oletusselaimena on Edge, jolloin oletushakukone on Bing.
Sovellusmainonta
Google Adsin sovelluskampanjoilla voit tavoittaa sovelluksesi nykyiset ja potentiaaliset käyttäjät Google-haussa, YouTubessa, Google Playssa, Google-haun Discoverissa sekä Display-verkostossa. Sovelusmainonnan avulla voit kasvattaa sovelluksesi käyttäjäkuntaa ja sitouttaa heitä paremmin.
Haluatko parantaa yrityksesi tulosta hakumainonnan avulla?
Tiimi
Aleksi Vähäkoitti
Lead Paid Search Consultant
Laura Paukkonen
Paid Search Consultant
Miia Holmala
Senior Paid Search Consultant
Silvia Karkonen
Paid Search Consultant
Laura Aaltonen
Senior Digital Marketing Specialist
Henri Lehmusto
Paid Search Consultant
Jaana Räsänen
Paid Search Consultant
Emmi Lehto
Paid Search Consultant
Karin Westin
Senior Digital Marketing Specialist
Miia Heino
Head of Customers
Mirkka Mussalo
Head of Customers
Anna Suokko
Senior Digital Marketing Specialist
Ajankohtaista
YouTube-mainonnan opas – Kasvata yrityksesi brändinäkyvyyttä ja myyntiä YouTuben alustalla
Yhä useammat kuluttajat ovat vähentäneet perinteisen TV:n katselua ja siirtyneet digitaalisten alustojen, kuten YouTuben, pariin. YouTubea käyttää globaalisti yli kaksi miljardia ihmistä päivittäin, ja Suomessa sen suosio on kasvanut vuosi...
Oppeja digimainonnassa menestymiseen
Asiakastyytyväisyytemme on ennätyksellisen korkea (NPS 83). Tämän saavuttamiseksi olemme keskittyneet tuottamaan asiakkaillemme arvoa sekä strategisella että operatiivisella tasolla. Tiimimme on analysoinut digimainonnan keskeisiä osa-alueita ja...
Verkkokaupan tuotefeedin optimointi Google-mainontaa varten – mitä, miksi ja miten?
Google Shopping Google Shopping -mainokset näkyvät Googlen hakutulossivulla tuotehakujen yhteydessä, mikä tarjoaa mainostajille erinomaisen tilaisuuden tavoittaa ostoaikeissa olevat asiakkaat. Google Shopping -mainontaa tehdään Google Adsin...