Blogi

Haluatko lukea oikiolaisten näkemyksistä?
Asiantuntijamme edustavat digimarkkinoinnin, tekoälyn, datan ja analytiikan huippuosaamista. He jakavat osaamistaan ja näkemyksiään ajankohtaisista aiheista blogissamme.

Teetkö A/B-testauksen avulla oikeita vai vääriä päätöksiä?
Teettekö teijän yrityksessä konversio-optimointia? Joo, kyl me ollaan tehty pari A/B-testiä ja saatii niist hyviä tuloksia. Niitä pitäis tehä vaa enemmän... Onko tutun kuuloinen kysymys-vastaus? Konversio-optimointi mielletään hyvin usein...

Ensimmäinen tilikausi takana – OIKIO kasvaa vauhdilla
Tiedote Julkaisuvapaa 29.8.2017 OIKIO Digital Performance Agency Oy kasvaa tällä hetkellä vauhdilla. Juuri päättyneellä ensimmäisellä tilikaudella liikevaihto ylitti miljoona euroa, asiantuntijoiden määrä on kasvanut neljästä kahteentoista ja...

Technopolis Oyj valitsi OIKIOn digitaalisen markkinoinnin kansainväliseksi kumppaniksi
Technopolis Oyj ja OIKIO Digital Performance Agency Oy aloittavat yhteistyön kansainvälisessä digitaalisessa markkinoinnissa. Yhteistyössä OIKIO aloittaa kehittämään Technopoliksen verkkopalveluiden analytiikkaa, hakukonelöydettävyyttä ja...

Tom Norrgrann ja Joachim Granberg OIKIOn asiantuntijatiimiin
Tom Norrgrann ja Joachim Granberg siirtyvät Tulos Helsingiltä vahvistamaan OIKIOn asiantuntijatiimiä. Tom Norrgrann aloitti heinäkuun lopussa OIKIOn SEO-tiimissä Senior SEO konsultin roolissa. Tomilla on kuuden vuoden työhistoria...

NEW GIRL – työskenteleminen OIKIOlla
“Haussa SEOmimmi!”, OIKIO olisi yhtä hyvin voinut mainostaa avointa työpaikkaansa tämän kaltaisella otsikolla, sillä niin nappiin minulle iski OIKIOn avoin positio alkuvuodesta. Muutama kuukausi eteenpäin, ja olen Junior SEO Consultant sekä...

Krista Särkkä ja Aleksi Rastas vahvistamaan OIKIOn asiantuntijatiimiä
Tiedote Julkaisuvapaa 22.5.2017 Krista Särkkä Ainoa Resolutionista ja Aleksi Rastas Tulos Helsingistä siirtyvät tästä päivästä alkaen vahvistamaan OIKIOn asiantuntijatiimiä. Krista Särkkä (o.s. Myllyharju) liittyi OIKIOn mainonnan tiimiin...

Frantic ja OIKIO yhteistyössä vauhdittamaan Vantaan Energian verkkomyyntiä
Vantaan Energia valitsi Franticin ja OIKIO Digital Performance Agencyn ainutlaatuisella yhteistarjoomalla kehittämään energian online-myyntiä. Tehoja verkkomyyntiin haetaan erityisesti uudenlaisesta yhteistyömallista, jossa analytiikkaan ja...

Tyytyväisiä asiakkaita, huippuosaajia ja vauhdikasta kasvua – OIKIOn synttärikuulumisia
Kuluva vuosi on osoittanut, että meillä on markkinoilla paikkamme ja meidän tyyppiselle tulospohjaisen digitaalisen markkinoinnin syväosaajien asiantuntijatiimille riittää kysyntää. Olemme nopeasti onnistuneet kasvattamaan todella kovalla...

Ilmarisen digitaalisen markkinoinnin kumppaniksi OIKIO
Ilmarinen on valinnut kilpailutuksen kautta OIKIO Digital Performance Agencyn web-analytiikan ja tulospohjaisen digitaalisen markkinoinnin yhteistyökumppaniksi. Kasvua haetaan erityisesti kehittämällä Ilmarisen web-analytiikkaa, verkkopalvelun...

Mitä verkkosivustosi toteuttaja voi oppia Led Zeppeliniltä?
Miksi Led Zeppelinin Immigrant Song kuulostaa vielä vuonna 2017 yhtä hyvältä kuin se kuulosti vuonna 1970? Miksi Motörheadin Ace of Spades vetää kuulijaltaan jalat alta vielä Lemmy Kilmisterin menehtymisen jälkeen? Vastaus on yksinkertainen.*...

Näin saat enemmän rakkautta ja kävijöitä Googlebotilta
Suurin osa ihmisistä oppii elämänsä varrella, että vaikka rakastaa jotain todella paljon, se ei välttämättä rakasta sinua takaisin. Sama pätee myös Googleen. Vaikka kuinka haluaisit kävijöitä Googlen orgaanisesta hausta, et välttämättä saa niitä....

11 tapaa laadullistaa Google Analyticsin dataa
Tässä artikkelissa esitellään 11 tapaa, jolla pystyt Google Analyticsin asetuksilla lisäämään raporteissa näkyvää datan määrää ja parantamaan huomattavasti datan laatua. Vinkit sisältävät myös ohjausta datan tehokkaampaan hyötykäyttöön. Artikkelin...

OIKIO kiihdyttämään Laakkosen digitaalista liiketoimintaa
Laakkonen-autokonserni valitsi OIKIO Digital Performance Agencyn digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin kumppanikseen. Yhteistyön tavoitteena on digitaalisten palveluiden ja myynnin kehittäminen. Suomen suurin autotalo Laakkonen aloitti...

Cramo Oyj valitsi OIKIOn digitaalisen markkinoinnin globaaliksi kumppaniksi
Cramo Oyj kilpailutti digitaalisen markkinoinnin toimistoista OIKIO Digital Performance Agencyn kansainväliseksi kumppanikseen. Yhteistyössä OIKIO lähtee kehittämään globaalisti Cramon uudistuvien verkkopalveluiden analytiikkaa,...
Jyri Vuorinen siirtyy Tulos Helsingistä OIKIOon
Tiedote Julkaisuvapaa 3.10.2016 Web-analytiikan ja hakukoneoptimoinnin kokenut asiantuntija Jyri Vuorinen siirtyy Tulos Helsingistä OIKIOn asiantuntijaksi ja osakkaaksi. Web-analyytikkona ja SEO-konsulttina Tulos Helsingissä viimeiset 1,5 vuotta...

4 CASEA: Menestyksekäs hakusanamainonta kuluttajabisneksessä
Olen vuosien ajan kehittänyt monen alansa johtavan yrityksen hakusanamainontaa erinomaisin tuloksin. Ilokseni olen myös huomannut, että yritysten mielikuva hakusanamainontaan on hiljakseen muuttunut. Monelle yritykselle hakusanamainonta ei olekaan...

Atoy Autohuolto valitsi OIKIOn
Atoy Autohuolto valitsi OIKIO Digital Performance Agencyn hakusanamainonnan kumppanikseen. Yhteistyön tavoitteena on kasvattaa huoltoajanvarausten volyymia ja parantaa merkittävästi hakusanamainonnan tuottavuutta. Suomen tunnetuimpiin...

Yritys, vaadi kumppaneitasi keskustelemaan
Yritykset ovat viime vuosina olleet kenties liiankin mukavuudenhaluisia markkinoinnin ulkoistamisessa eri kumppaneille. Ulkoistamisen into on toki ollut ymmärrettävää: markkinointi alana, digitaalisesta markkinoinnista puhumattakaan, on kehittynyt...

Verkkokaupan hakukoneoptimointi (Case: Zalando)
Jos haluat myydä tuotteitasi verkkokaupastasi, et voi jättää hakukoneita huomiotta. Usein verkkokaupat saavat reilusti yli puolet liikenteestä suoraan hakukoneiden maksuttomista tuloksista ja täten se on myös erittäin merkittävä myyntikanava....

Matkapojat valitsi OIKIOn digitaalisen markkinoinnin kumppaniksi
Tiedote Julkaisuvapaa 7.6.2016 Matkapojat valitsi OIKIO Digital Performance Agencyn digitaalisen markkinoinnin ja online-myynnin kumppanikseen. Yhteistyön tavoitteena on kehittää verkkopalvelun ja taktisen mainonnan tuottavuutta sekä kasvattaa...

Huippumielenkiintoisia asiakastöitä ja nopeaa kasvua
Samaan aikaan kun alkukevät on edennyt kesään, olemme onnistuneet lunastamaan paikan monien asiakkaiden analytiikan ja digitaalisen markkinoinnin suunnannäyttäjänä. Olen todella innoissani meidän tiimin vahvasta alusta ja kevään aikana useista...
Haluatko saada oikiolaisten blogipostaukset ja toimialan ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi kerran kuukaudessa?