Pinterest-mainonta ideoinnin ja ostopäätösten yhteyteen
Pinterest-mainonta tarjoaa yrityksille mahdollisuuden tavoittaa aktiivisia käyttäjiä, jotka ovat avoimia uusille ideoille ja valmiita tekemään ostoksia samalla, kun mainokset integroituvat saumattomasti käyttäjien luomiin visuaalisiin inspiraatio- ja ostoskokoelmiin.
Miksi tekisin Pinterest-mainontaa OIKIOn kautta?
Korkea ostointentio
Pinterest-käyttäjät ovat usein aktiivisesti etsimässä inspiraatiota ja ideoita tuleviin ostoksiinsa. Tämä tekee Pinterestistä erinomaisen alustan mainostajille, jotka haluavat tavoittaa potentiaalisia asiakkaita ja, jotka ovat valmiita tekemään ostoksia. Autamme suunnittelemaan onnistuvan strategian, jotta yritykset voivat hyödyntää näitä korkean ostointention omaavia käyttäjiä ja ohjata heitä kohti ostopäätöksiä.
Kohdennetut mainosmahdollisuudet
Pinterest tarjoaa laajan valikoiman kohdennusmahdollisuuksia, jotka auttavat yrityksiä tavoittamaan tarkasti haluamansa yleisön. Mainostajat voivat kohdistaa mainoksensa esimerkiksi käyttäjien kiinnostuksen kohteiden, demografisten tietojen ja käyttäytymisen perusteella, mikä lisää mainosten tehokkuutta ja mahdollistaa paremman ROI:n. Me tarjoamme parhaat kohdentamiskäytännöt ja kokemuksemme tulosten tekemisestä käyttöönne.
Inspiroiva ja visuaalinen alusta
Pinterest on tunnettu inspiraatiosta ja visuaalisuudestaan, ja se tarjoaa mainostajille ainutlaatuisen mahdollisuuden esitellä tuotteitaan ja palveluitaan visuaalisesti houkuttelevalla tavalla. Teemme työmme niin hyvin, että mainonta herättää käyttäjien kiinnostuksen ja saa heidät tutkimaan lisää mainostajan tarjontaa.
Pinterest-mainonnan mahdollisuudet
Käyttäjät
Pinterest tarjoaa mainostajille ainutlaatuisen tilaisuuden näkyä potentiaalisten asiakkaiden inspiraatiotauluilla. Pinterest on suunnittelun keskiössä oleva sosiaalisen median alusta, joka tavoittaa erityisesti aikuisempaa yleisöä, jossa naiset ovat vahvasti edustettuina.
Kanavan ominaispiirteet
Pinterest-mainonta sopii erinomaisesti yrityksille, jotka haluavat herättää kiinnostusta tuotteistaan tai palveluistaan. Erityisesti brändi- ja harkintavaiheen mainonta on tehokasta, sillä Pinterestissä käyttäjät etsivät inspiraatiota ja ideoita erilaisiin projekteihin ja hankintoihin.
Kohdentaminen
Pinterest-mainonnassa on laaja valikoima kohdentamisvaihtoehtoja, jotka auttavat tavoittamaan juuri oikean yleisön. Mainontaa voi kohdentaa lokaation, iän, sukupuolen, kiinnostusten, avainsanojen tai esimerkiksi asiakaslistojen perusteella. Lisäksi voi hyödyntää kalenterivuoden sesonkeja, kuten juhlapyhiä, ja kohdentaa mainontaa käyttäjien toiminnan perusteella Pinterestissä.
Tavoitteet
Pinterest tarjoaa useita tavoitevaihtoehtoja, jotka vastaavat erilaisiin markkinointitarpeisiin. Valittavana on esimerkiksi bränditietoisuuden kasvattaminen, liikenteen ohjaaminen verkkosivustolle, sovellusasennusten edistäminen, videoiden katselukertojen lisääminen, konversioiden saavuttaminen tai tuotteiden myynnin edistäminen. Pinterestin mainosmuodoista löytyy vaihtoehtoja eri mainonnan tavoitteisiin. Mainostaja voi käyttää mm. staattisia kuvia, videoita, karusellimainoksia ja buustata orgaanista Pinterest-sisältöä.