Viestipalvelu X
Viestipalvelu X:ssä (entinen Twitter) voit mainonnan avulla tavoittaa laajan ja sitoutuneen yleisön sekä lisätä brändisi näkyvyyttä sekä vuorovaikutusta.
Miksi tekisin X-mainontaa OIKIOn kautta?
Laaja yleisö
Viestipalvelu X:llä on valtava käyttäjäkunta eri ikäryhmistä ja taustoista, mikä mahdollistaa kohdennetun mainonnan erilaisille kohderyhmille. Me tunnemme kohderyhmät ja osaamme tehdä edistyneitä toteutuksia, kuten dynaaminen tuotemainonta (DPA).
Reaaliaikainen vuorovaikutus
Viestipalvelu X tarjoaa mahdollisuuden välittömään vuorovaikutukseen käyttäjien kanssa, mikä tekee mainonnasta interaktiivista ja mahdollistaa nopean palautteen saamisen. Tunnemme parhaat käytännöt kanavassa mainostamiseen ja saamme mainonnan tuottamaan parhaita mahdollisia tuloksia.
Trendien hyödyntäminen
Viestipalvelu X:ssä voi helposti seurata ajankohtaisia keskusteluja ja trendejä, mikä antaa mahdollisuuden hyödyntää niitä osana mainoskampanjoita ja lisätä mainoksen näkyvyyttä. Suunnittele kanssamme, millä keinovalikoimalla lähdette mainostamaan viestipalvelu X:ssä.
Lähestymisemme some-mainontaan
Tehokkuus ennen kaikkea
Haluamme mahdollistaa tehokkaan ja dynaamisen mainonnan kaikille Some-asiakkaillemme alasta riippumatta. Manuaalisen buustailun, bidioptimoinnin tai kuvanmuokkauksen sijaan uskomme mahdollisimman automatisoituun skaalattavuuteen. Parhaimmillaan automaatiot reagoivat osto-olosuhteiden muutoksiin varmistaen halutun tulostason, mutta mahdollistavat lisäksi ad hoc -ideoiden toteuttamisen automaattisesti päivittyvillä materiaalimuutoksilla. Luomme yhdessä asiakkaidemme kanssa kullekin parhaiten sopivan automaatiomallin miksaten niin kaikille sopivia parhaita käytäntöjä, kuin spesifisti räätälöityjä toteutuksia.
Analytiikkatyökaluista kaikki irti
Automaatiosääntöjen ja strategioiden luominen sokkona on kuin ajaisi pimeällä ilman valoja, joten valjastamme kaikki saatavilla olevat analytiikkatyökalut tuloksen tekemiseen Emme siis tyydy tavalliseen kampanjastatistiikkaan vertailemaan mainoksien CTR:iä, vaan seuraamme niin web-analytiikan kuin Some-analytiikan valossa tulostason kehitystä. Tämän vuoksi kuhunkin Some-konsulttiimme on tarttunut niin web-analyytikon kuin konversio-optimoijan vikaa, sillä usein kehitysideamme eivät rajoitu pelkästään Some-mainosten muokkaukseen, vaan suosituksemme sisältävät monesti aihioita niin laskeutumissivun, hinnoittelun kuin vaikkapa ostoputken optimointiin.
Jatkuva testaaminen
Some-mainonta on meille jatkuvaa testaamista. Meillä on siis aina käynnissä jonkintasoinen testi liittyen itse mainoksiin, budjetointiin, tavoiteasetantaan, laskeutumissivuihin jne. Lähdemme isommista linjoista liikkeelle, ja löytäessämme toimivia yhdistelmiä viemme testausta yhä hienojakoisemalle tasolle etsien sitä täydellisintä, tuloksekkainta kombinaatiota. Tämän jälkeen sekoitamme pakan uudelleen ja jatkamme kierrosta, sillä aina löytyy jotain testattavaa. Meillä on käytössä hyväksi havaittu testausmenetelmä, joka mahdollistaa nopean toiminnan sekä laajan skaalattavuuden.