Viestipalvelu X
Viestipalvelu X:ssä (entinen Twitter) voit mainonnan avulla tavoittaa laajan ja sitoutuneen yleisön sekä lisätä brändisi näkyvyyttä sekä vuorovaikutusta.
Miksi tekisin X-mainontaa OIKIOn kautta?
Laaja yleisö
Viestipalvelu X:llä on valtava käyttäjäkunta eri ikäryhmistä ja taustoista, mikä mahdollistaa kohdennetun mainonnan erilaisille kohderyhmille. Me tunnemme kohderyhmät ja osaamme tehdä edistyneitä toteutuksia, kuten dynaaminen tuotemainonta (DPA).
Reaaliaikainen vuorovaikutus
Viestipalvelu X tarjoaa mahdollisuuden välittömään vuorovaikutukseen käyttäjien kanssa, mikä tekee mainonnasta interaktiivista ja mahdollistaa nopean palautteen saamisen. Tunnemme parhaat käytännöt kanavassa mainostamiseen ja saamme mainonnan tuottamaan parhaita mahdollisia tuloksia.
Trendien hyödyntäminen
Viestipalvelu X:ssä voi helposti seurata ajankohtaisia keskusteluja ja trendejä, mikä antaa mahdollisuuden hyödyntää niitä osana mainoskampanjoita ja lisätä mainoksen näkyvyyttä. Suunnittele kanssamme, millä keinovalikoimalla lähdette mainostamaan viestipalvelu X:ssä.
X-mainonnan mahdollisuudet
Käyttäjät
Viestipalvelu X:ssä (entinen Twitter) voi mainonnan avulla tavoittaa laajan ja sitoutuneen yleisön sekä lisätä brändin näkyvyyttä ja vuorovaikutusta. X:n suuri käyttäjäkunta mahdollistaa kohdennetun mainonnan erilaisille kohderyhmille.
Mainosmuodot
X-mainonta tarjoaa erilaisia mainosformaatteja, joita mainostaja voi käyttää tavoitteiden mukaan. Mainostaja voi esimerkiksi hyödyntää Tweet-mainoksia, jotka ovat tavallisia twiittejä, jotka näkyvät käyttäjien uutissyötteissä. Tämä mahdollistaa sisällön jakamisen ja vuorovaikutuksen käyttäjien kanssa. Video- tai kuvamainoksilla voidaan kertoa brändin tarinaa tai esitellä tuotteita. Tuotteiden myyntiin sopii myös kokoelma-mainokset tai dynaaminen mainonta.
Kohdentaminen
Mainontaa voi kohdentaa lokaation, iän, sukupuolen, kiinnostusten ja keskusteluaiheiden perusteella. Lisäksi voi hyödyntää custom-yleisöjä ja lookalike-kohdistusta, jotka auttavat tavoittamaan samankaltaisia käyttäjiä esimerkiksi nykyisten asiakaslistojen perusteella.
Tavoitteet
X-mainonta tarjoaa useita vaihtoehtoja tavoitteiden asettamiseen. Tavoitteeksi voi asettaa esimerkiksi reachin eli tavoitettujen käyttäjien määrän, mikä sopii hyvin brändinäkyvyyden kasvattamiseen. Valittavana on myös Video views -tavoite, joka mittaa videoidesi katselukertoja, tai Website traffic -tavoite, jonka avulla voidaan ohjata käyttäjiä verkkosivustolle.