Some-mainonta

Toteutamme asiakkaidemme some-mainontaa tavoitteiden pohjalta monikanavaisesti. Avainasemassa ovat automaatioratkaisut, uuden testaaminen, parhaiden käytäntöjen omaksuminen ja vahva algoritmi-tuntemus.

Syyt tehdä yhteistyötä Some-asiantuntijoidemme kanssa

EDISTYNEET MENETELMÄT

Suunnittelemme ja rakennamme jatkuvasti uusia työkaluja, menetelmiä ja ratkaisuja Some-mainontaan. Kehitämme tarkasti dokumentoituja prosesseja mainonnan eri työvaiheisiin, jotta voimme keskittyä enemmän liiketoimintasi kasvattamiseen eikä rutiinien pyörittämiseen. Uskomme vahvasti, että ihmisen ei pitäisi koskaan tehdä mitään mitä vain robottien ja automaation pitäisi tehdä.

KOKENEET ASIANTUNTIJAT

Asiantuntijatiimimme koostuu kokeneista Some-mainonnan ammattilaisista, joilla on monipuolista kokemusta Suomesta ja maailmalta suurten mainostajien myyntiorientoituneesta Some-mainonnan suunnittelusta, operoinnista ja kehittämisestä. Asiantuntijamme eivät pelkästään operoi mainontaa mainonnan ostotyökalujen kautta, vaan hyödyntävät aina myös asiakkaaan web-analytiikkatyökaluja.

HAASTA MEIDÄT AUDITOIMAAN SOME-MAINONTASI

Olemme auditoineet lukuisia Some-mainostilejä ja antaneet oman näkemyksemme asiakkaan mainonnan nykytilasta sekä esittäneet konkreettisia ratkaisuehdotuksia miten kanavasta saisi enemmän irti. Mikäli mainostilisi kuukausittainen kulutus on yli 5000€, niin tarjoamme auditointia yrityksellesi veloituksetta. Lue lisää tästä.

Some-mainonnan kanavat

Meta: Facebook

Facebook on monipuolinen sosiaalisen median alusta, joka tarjoaa laajasti mainosmuotoja ja kohdentamismahdollisuuksia. Facebook-mainoksia voi hyödyntää asiakaspolun kaikissa vaiheissa brändäävästä taktiseen mainontaan. Facebook-mainontaa voidaan hyödyntää sekä B2C- sekä B2B-markkinoinnissa. Jatkuva seuranta ja optimointi ovat avainasemassa menestyksekkäässä Facebook-mainonnassa.

Meta: Instagram

Instagram on visuaalinen kanava, jossa korkealaatuiset sisällöt ovat avainasemassa. Instagram-mainonta tarjoaa tehokkaan tavan tavoittaa nuorekasta ja visuaalisesti suuntautunutta yleisöä. Instagramissa etenkin lyhyet videot, kuten tarinat ja kelat ovat oiva tapa nostaa yrityksen bränditunnettuutta.

TikTok

TikTok on lyhyiden videoiden jakamiseen keskittynyt sosiaalisen median alusta. TikTok-mainonta on tehokasta erityisesti silloin, kun halutaan tavoittaa nuorekasta ja luovaa yleisöä. TikTok-yleisö on laajenemassa kovaa vauhtia, ja 30-vuotiaat ovat nopeimmin kasvava yleisöjoukko. Tiesitkö, että TikTokissa vietetään aikaa jopa 90 minuuttia päivässä!

LinkedIn

LinkedIn on erityisen tehokas B2B-markkinoinnissa, koska se tarjoaa mahdollisuuden tavoittaa päätöksentekijät ja ammattilaiset useilla toimialoilla. LinkedIn-mainonnan vahvuudet ovat sen laajat kohdentamismahdollisuudet: esimerkiksi yrityslistat, työnimikkeet, toimialat ja yrityksen koko. LinkedIn-mainontaan suunnitellut mainokset ja viestit toimivat parhaiten, kun ne ovat ratkaisukeskeisiä ja lisäävät arvoa ammatillisessa ympäristössä.

Pinterest

Pinterest on tulevaisuuden suunnitteluun keskittynyt sosiaalisen median alusta, joka tarjoaa mainostajille mahdollisuuden näkyä käyttäjien inspiraatiotauluilla. Pinterest tavoittaa aikuisempaa yleisöä, jossa etenkin naiset ovat vahvasti edustettuina. Pinterestissä käyttäjät etsivät inspiraatiota ja ideoita. Mainostajien tulisi luoda houkuttelevaa sisältöä, joka kiinnittää huomiota ja sulautuu kanavan yleisilmeeseen.

Snapchat

Snapchat on suosittu sosiaalisen median alusta etenkin nuorten keskuudessa. Snapchat keskittyy erityisesti lyhyisiin videoihin. Mainonnassa on hyvä ottaa huomioon mainoksien luovuus sekä interaktiivisuus. Snapchat avataan useita kertoja päivässä, mikä tarjoaa mainostajalle mahdollisuuden näkyä monipuolisesti käyttäjien ruuduilla.

Näin teemme Some-mainontaa

Tehokkuus ennen kaikkea

Haluamme mahdollistaa tehokkaan ja dynaamisen mainonnan kaikille Some-asiakkaillemme alasta riippumatta. Manuaalisen buustailun, bidioptimoinnin tai kuvanmuokkauksen sijaan uskomme mahdollisimman automatisoituun skaalattavuuteen. Parhaimmillaan automaatiot reagoivat osto-olosuhteiden muutoksiin varmistaen halutun tulostason, mutta mahdollistavat lisäksi ad hoc -ideoiden toteuttamisen automaattisesti päivittyvillä materiaalimuutoksilla. Luomme yhdessä asiakkaidemme kanssa kullekin parhaiten sopivan automaatiomallin miksaten niin kaikille sopivia parhaita käytäntöjä, kuin spesifisti räätälöityjä toteutuksia.

Analytiikkatyökaluista kaikki irti

Automaatiosääntöjen ja strategioiden luominen sokkona on kuin ajaisi pimeällä ilman valoja, joten valjastamme kaikki saatavilla olevat analytiikkatyökalut tuloksen tekemiseen Emme siis tyydy tavalliseen kampanjastatistiikkaan vertailemaan mainoksien CTR:iä, vaan seuraamme niin web-analytiikan kuin Some-analytiikan valossa tulostason kehitystä. Tämän vuoksi kuhunkin Some-konsulttiimme on tarttunut niin web-analyytikon kuin konversio-optimoijan vikaa, sillä usein kehitysideamme eivät rajoitu pelkästään Some-mainosten muokkaukseen, vaan suosituksemme sisältävät monesti aihioita niin laskeutumissivun, hinnoittelun kuin vaikkapa ostoputken optimointiin.

Jatkuva testaaminen

Some-mainonta on meille jatkuvaa testaamista. Meillä on siis aina käynnissä jonkintasoinen testi liittyen itse mainoksiin, budjetointiin, tavoiteasetantaan, laskeutumissivuihin jne. Lähdemme isommista linjoista liikkeelle, ja löytäessämme toimivia yhdistelmiä viemme testausta yhä hienojakoisemalle tasolle etsien sitä täydellisintä, tuloksekkainta kombinaatiota. Tämän jälkeen sekoitamme pakan uudelleen ja jatkamme kierrosta, sillä aina löytyy jotain testattavaa. Meillä on käytössä hyväksi havaittu testausmenetelmä, joka mahdollistaa nopean toiminnan sekä laajan skaalattavuuden.

Ota yhteyttä Some-mainonnasta

Alla olevasta napista klikkaamalla voit täyttää lyhyen lomakkeen, jonka jälkeen olemme sinuun yhteydessä vuorokauden sisällä.